Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Misschien had je nog een stapje achteruit moeten zetten, zodat de poort ook aan de rechterkant er volledig opstaat,
(ik veronderstel toch dat de poort het onderwerp is)
Misschien had je nog een stapje achteruit moeten zetten, zodat de poort ook aan de rechterkant er volledig opstaat,
(ik veronderstel toch dat de poort het onderwerp is)
Maar wel een mooie foto
De poort is niet alleen het onderwerp
Goede compo, diepte
Het blauw is wel fel, maar stoort mij niet.
Links is het wat druk.
De deur staat open, ik wil binnen gaan.
Mvg,
Eddy
Ik had eerlijk gedacht dat iedereen zou klagen over 'te druk', maar het valt dus blijkbaar nog mee. Die harde (blauwe/groene) kleuren zouden kunnen te maken hebben met het feit dat wanneer men 'landschap' kiest voor 'beeldstijleffect', het toestel dan zorgt voor "levendige blauwe en groene tinten" (volgens de omschrijving van Canon). Ik kreeg reeds meer deze opmerking.
Meer van de poort rechts er op zetten had ik gedaan hoor, maar daar stond een aartslelijk verbodsbord waarvan ik dacht dat cloon ik wel weg, maar...... na herhaalde (vruchteloze) pogingen heb ik toch maar besloten te croppen.
Dank aan iedereen die hier is komen kijken en een woordje achter liet.
Groetjes
met deze titel denk ik toch dat de poort het onderwerp is, en het kasteel de achtergrond
voor mij ook te krap in het kader, ook boven
Denk het kasteel weg...... dan fotografeer je toch die poort niet !?!?
Krap in het kader bovenaan akkoord (beetje opgelost met update)
Onderaan zou de rand van de rijweg in beeld gekomen zijn, dus niet akkoord maar integendeel doelbewust.
Groetjes
Me to, heel knappe foto, enig minpuntje is de poort die er aan de rechterzijde niet helemaal opstaat.
Kreeg ze niet verder open, liep vast in de grond op die plaats . Vrees zelfs dat ik ze in feite niet mocht opzetten, maar ik heb ze na de foto(s) terug dicht gedaan .
Groetjes
Comment