Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zelfportret
Collapse
X
-
-
Re: zelfportret
nu nog eens kijken hoe je die in't midden moet zetten
(bovenaan onder lettertypen op de middelste van die streepjes drukken)
foto is een beetje grijs, niet?
-
grijs, ja, zo is de foto nu eenmaal. zou niet weten hoe ik dat moet veranderen zonder het hele beeld te bewerken.
zo staat ie in het midden
::ENERATIONS PASS:::CIVILISATIONS DIE:::
:::THE BLiNK OF AN EYE:::IN GALACTIC TIME:::
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtnu is ie minder grijs
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
heel erg gemakkelijk:
openen in Photoshop Elements 9
snel
slim repareren: auto
belichting: niveaus: auto
contrast: auto
kleur: auto (weet niet meer of ik dat gedaan heb)
eventueel scherpte auto
grootte: 900 langste zijde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtheel erg gemakkelijk:
openen in Photoshop Elements 9
snel
slim repareren: auto
belichting: niveaus: auto
contrast: auto
kleur: auto (weet niet meer of ik dat gedaan heb)
eventueel scherpte auto
grootte: 900 langste zijdeVan waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Nee nee en nee, maar dan wel op de nabewerking sorry maar door het feit dat em vergroot is de kwaliteit gewoon geheel ten onder gegaan. En eerlijk gezegd ben ik ook meer fan van de grijze foto. Veel zachter en subtieler net zoals de blik van het "model". Nu, smaken verschillen en waarschijnlijk gaan er meer mensen kiezen voor de contrastrijke, kwaliteitsloze nabewerkte foto, maja da's et leven ieder zijn visie erop natuurlijk.
En wat ik ook totaal niet begrijp is dat je een zwart-wit omzetting automatisch laat doen? ik vind de omzetting niet beter, de foto is wel degelijk nog grijs (kan ook door de kwaliteit zijn) en veel te drukkend, zet het zelf om in ZW en experimenteer eventueel wat zodat de verhouding tussen licht en donker, zwart en wit veel subtieler/beter overkomt.
Sorry dat et allemaal hard overkomt maar da's mijn ongezouten mening.Last edited by RDLPhotography; 30 juli 2011, 13:09.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDus eigenlijk heb JIJ niets gedaan behalve de grootte aanpassen.
en dat vergroten heb ik ook niet zelf gedaan
in 'Light Image Resizer' op het knopje 'verwerken' geduwd.
Tja, ik ben nu eenmaal in ziekenverlof en ik mag dus niet werken
Last edited by noenkelMi; 30 juli 2011, 15:19.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk berichtNee nee en nee... Sorry dat et allemaal hard overkomt maar da's mijn ongezouten mening.
(had het gewoon heel snel willen doen, om TS duidelijk te maken
dat IK hem iets harder beter zou vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RDLPhotography Bekijk berichtNee nee en nee, maar dan wel op de nabewerking sorry maar door het feit dat em vergroot is de kwaliteit gewoon geheel ten onder gegaan. En eerlijk gezegd ben ik ook meer fan van de grijze foto. Veel zachter en subtieler net zoals de blik van het "model". Nu, smaken verschillen en waarschijnlijk gaan er meer mensen kiezen voor de contrastrijke, kwaliteitsloze nabewerkte foto, maja da's et leven ieder zijn visie erop natuurlijk.
En wat ik ook totaal niet begrijp is dat je een zwart-wit omzetting automatisch laat doen? ik vind de omzetting niet beter, de foto is wel degelijk nog grijs (kan ook door de kwaliteit zijn) en veel te drukkend, zet het zelf om in ZW en experimenteer eventueel wat zodat de verhouding tussen licht en donker, zwart en wit veel subtieler/beter overkomt.
Sorry dat et allemaal hard overkomt maar da's mijn ongezouten mening.
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
Comment