Hoor graag wat jullie hier van vinden,bedankt om te komen kijken![/CENTER]
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog even geduld
Collapse
X
-
-
Re: Nog even geduld
Sien, ik denk dat ik in de verte weer die stille trom hoor .
De groene vignetering? vind ik hier echt niet mooi en de achtergrond is hier nog het meest scherp in je foto. Leuk idee met die zeepbelletjes maar dan moesten of de buiken of de belletjes scherp geweest zijn. Zonder die vignetering, met de juiste scherpte en met een egale achtergrond zat hier veel meer in. Je hebt nog even de tijd om het opnieuw te proberen maar niet zo heel lang meer als ik de buiken zo zie . Het zijn alvast mooie vooruitzichten met alweer twee nieuwe kleine wondertjes die staan te trappelen om voor de lens te komen bij Sien .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
-
idd, jammer dat die plant scherper is dan de buiken
de vignetering vind ik echter wel passen
de belletjes mogen onscherp zijn
vind die ene die haar (veronderstel ik ) topje omhoog trekt wel sexy!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDan maar weer eens een tegendraadse commentaar.
Voor mij mogen die buiken gerust onscherp zijn. Het gaat om de idee.
Anders zijn het alleen maar bolle blote buiken.
De vignettering mag anders van kleur. Misschien wat rozig?
waar gaan we naar toe tssss tssss tssss
Comment
-
-
met de dromerige buiken heb ik geen probleem maar de scherpe planten doen wel een beetje afbreuk aan de sfeer voor mijAlbums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtDan maar weer eens een tegendraadse commentaar.
Voor mij mogen die buiken gerust onscherp zijn. Het gaat om de idee.
Anders zijn het alleen maar bolle blote buiken.
De vignettering mag anders van kleur. Misschien wat rozig?
Iemand die mij begrijpt
Dat mocht voor mij ook! Ik vind dat hier de wazige mystische sfeer rond zwangerschap benadrukt wordt.vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk berichtIemand die mij begrijpt
je paarse is beter,
maar je verliest een deel van je belletjes (rechts)
en dat vind ik jammer
Comment
-
Ik vind ze gwn mooi, alleen jammer van de plant. Hetzelfde idee met een egale BG
Idd niet altijd alle foto's moeten scherp, soms moet nog wat ruimte overblijven voor de fantasie en verbeelding.Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Comment
-
Ik vind dit niet goed. Een beetje teveel van het goeie. Probeer eens met de buiken te werken op een andere achtergrond en laat die vignettering echt voor wat het is.
Tuurlijk kan onscherpte, maar hier past het niet in het plaatje.
Bij mij zou hij zo de prullenbak invliegen.
Comment
-
Comment