Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tessa, 22 weken zwanger

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tessa, 22 weken zwanger

Graag jullie ongezouten mening, ik leer graag bij uit commentaar van een ander:

UPDATE:

Exif:
    Canon 50D met 50mm 1.8
    ISO 200
    F4
    1/50 s

Links van het model een groot raam met daglicht (bewolkt)
    Rechts van het model een plu met 1/4 cto voor de flits

Bedankt voor het kijken!
    Last edited by Andyvh1; 27 juli 2011, 23:00.
    Canon 50D; Canon300D; Canon EF70-200 L F4 IS USM; Canon EF24-70 L F2.8 USM; Canon 50mm F1.8; Sigma 18-200 f3.5-f6.3 ; canon 90-300 f4.5-f5.6; Speedlite ex420; Yongnuo 580; statief en wat strobisme materiaal

Re: Tessa, 22 weken zwanger

I could be wrong, maar misschien wat lichter maken? Ik vind het nogal donker, waardoor ook de kleuren niet zo mooi uitkomen. Again, I could be wrong.

Comment

Technische ondersteuning kan ik niet geven maar vind dit een knap beeld van een stralende mama -in-spe!!!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JellyFish Bekijk bericht
        I could be wrong, maar misschien wat lichter maken? Ik vind het nogal donker, waardoor ook de kleuren niet zo mooi uitkomen. Again, I could be wrong.
        Goed gezien: je bent helemaal right.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

Re: Tessa, 22 weken zwanger UPDATE

Aangepaste foto vanaf hier naar bovenaan geplaatst
          Last edited by Andyvh1; 27 juli 2011, 23:01.
          Canon 50D; Canon300D; Canon EF70-200 L F4 IS USM; Canon EF24-70 L F2.8 USM; Canon 50mm F1.8; Sigma 18-200 f3.5-f6.3 ; canon 90-300 f4.5-f5.6; Speedlite ex420; Yongnuo 580; statief en wat strobisme materiaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JellyFish Bekijk bericht
            Ook volledig mee eens.
            Mvg,
            Eddy
            Smaken verschillen

Comment

Re: Tessa, 22 weken zwanger UPDATE

Oorspronkelijk geplaatst door Andyvh1 Bekijk bericht
              ... zoiets dus?
              Ja.

Toch is het prettiger gebruik te maken van de knop 'Aanpassen' om de update in de eerste
              post bij te plaatsen. Op die wijze kunnen ook minieme verschillen makkelijker worden
              beoordeeld.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Voor mij de update, maar ik weet niet hoe je hem lichter gemaakt heb. Als ik bij de originele gewoon de schuiver in de curve tot tegen de 'berg' sleep, wordt ie volgens mij net ietsje donkerder als jouw update. Wat niet wil zeggen dat jou update niet goed is hoor, maar ik vind hem precies een ietsje te helder. Misschien komt het ook omdat ie precies onder de donkere versie staat dat ik dat denk....
                Groetjes

Comment

Ik zou de kant van haar gezicht (die nu ietwat overbelicht is) burnen in photoshop. Zo krijgt ze een mooi kleurtje.

Comment

@Jellyfish, in photoshop ben ik niet echt thuis. Wat bedoelt U precies met burnen? Geeft dat een zachter resultaat dan?

@Djivan, ik heb inderdaad de 'belichtingsschuif' in Lightroom gewoon wat open getrokken. Een blauwe schijn zie ik echter niet, maar ja: ik heb dan ook geen duur en gecalibreerd scherm, misschien dat daar het verschil daar zit?

Andy

Comment

Ik mis precies ook wat scherpte in haar gezicht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
                        Ik mis precies ook wat scherpte in haar gezicht.
                        Is er naverscherpt na het verkleinen ?
                        Van kritiek leer ik.

Comment

betere update.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andyvh1 Bekijk bericht
                            @Jellyfish, in photoshop ben ik niet echt thuis. Wat bedoelt U precies met burnen? Geeft dat een zachter resultaat dan?

@Djivan, ik heb inderdaad de 'belichtingsschuif' in Lightroom gewoon wat open getrokken. Een blauwe schijn zie ik echter niet, maar ja: ik heb dan ook geen duur en gecalibreerd scherm, misschien dat daar het verschil daar zit?

Andy
                            Ik heb voor deze toch niets over een blauwe schijn geschreven Andy .
                            Groetjes

Comment

Ik vind de update veel beter.
                              Misschien wel aan de onderkant een klein beetje eraf, zodat de plooi in de broek niet meer zichtbaar is.
                              Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

Comment

Working...
                              X