Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
iemand tips?
want 't is nog niet echt wat ik wou
en juist toen ik dacht dat alles gedaan was
ging ik terug naar buiten en zag dat een nieuwe, veel grotere lelie aan 't bloeien was
Ik vermoed dat je een kleine aquarium of zo gebruikt hebt om je toestel in te leggen want ik zie een hoop reflecties in je foto's.
grtjs
ja, het was op een bepaald moment nog véél erger: ik had het aquariumpje verzwaard met blikken perziken op sap. En die kon je gewoon lezen
dan zag je m'n blote armen; pull aangetrokken
en nu zie je nog mijn handen
ik let er trouwens nu nog maar op dat je m'n handen zo goed in die 3e ziet.
De lichtbreking van de 3de vind ik de beste (wel spijtig van de reflecties). Maar bij alle 3 vind ik de achterste blaadjes veel te licht. Ik zie hier geen detail meer in.
merci
ben daarjuist terug de tuin in geweest en opnieuw geprobeerd.
De derde dag al op m'n knieën, gelukkig met een kniekussentje eronder (die ouwe knoken )
nu nog eens kijken en checken en...
[iets later]
ze zijn zonder reflecite zijn deze keer
en ik post er 3 vanavond; alhoewel er meerdere betere zijn
en schoonder dan hetgeen ik nu gepost heb! hoop ik
Comment