Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Fraai hoor!
Hele mooie kleuren, leuk portret.
Ik zou alleen het hoofd niet aansnijden, of juist iets meer...nu vallen er net 2 haren buiten beeld.
en niet alleen de foto is mooi trouwens
PS: ik heb totaal geen fotoshop ervaring, maar ik vind deze kleuren/dit effect zo schitterend bij protretten...is dit een PS bewerking? of gewoon belichting/flitsen?
Kun je misschien in het kort uitleggen hoe het werkt?
Fraai hoor!
Hele mooie kleuren, leuk portret.
Ik zou alleen het hoofd niet aansnijden, of juist iets meer...nu vallen er net 2 haren buiten beeld.
en niet alleen de foto is mooi trouwens
PS: ik heb totaal geen fotoshop ervaring, maar ik vind deze kleuren/dit effect zo schitterend bij protretten...is dit een PS bewerking? of gewoon belichting/flitsen?
Kun je misschien in het kort uitleggen hoe het werkt?
Belangrijkste voor mij de belichting, linksvoor softbox, onderaan van voor reflector om de schaduw op te vangen, rechts achteraan flits met snoot op het model gericht … dan lichte bewerking van de huid met photoshop elements 9 Ik doe alles op het gevoel en experimenteer een beetje.
Je belichting zit weer super!
Maar weer die houding die voor mij niet 'geloofwaardig' overkomt.
Ja, idem. Ik ken geen vrouw die haar borsten met gespreide vingers afdekt... en dan die ene schouder zo opgetrokken...
Maar voor de rest een hele mooie foto, al heb ik toch al beter van je gezien (dat krijg je er van, hoe beter je wordt hoe kritischer )
hallo pancho,
ik vind je portretten geweldig, daarom ben ik nu met de zoekfunctie al jouw fotografie aan het bekijken.
Ik ben beginner, maar leer steeds beter te kijken.
Bij deze zou mijn opmerking ook gaan over het haar bovenaan,
maar ook de lok die haar oorring deels verbergt (wat een ensemble is met de ring)
ook zie je onderaan haar arm een lichtstreep die er niet hoort, vooral tussen de ketting is dit heel duidelijk.
Comment