Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zin in een ritje?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zin in een ritje?

.

.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Zin in een ritje?

ewel, ik had op de grond gelegen om die te nemen.
    (toch een van de vele die ik zou genomen hebben)
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

nee dank je , noch voor, noch achterin zou ik willen zitten, die geraakt nooit tot aan ons voordeur, en onze oprit zou net iets te klein zijn

ma vind het wel leuk door het geruik van groothoek, wel jammer dat de spiegel er half opstaat, wel weer knap is de kleine hoeveelheid aan reflecties

groetjes
      renske

Comment

Nee, liever geen ritje..... zou veel te LANG duren .
        Mooie compo door die sierlijst die mooi uit de hoek komt, en mee zorgt voor een mooie diepte in de foto. Het wit ziet er toch een beetje blauwig uit, maar misschien was het wel zo. Alleen jij weet het hé. Ofwel staat mijn scherm te blauwig .
        Nog iemand die dit vast stelt ??
        Groetjes

Comment

Ik heb liever iets meer ruimte voor mijn benen, maar toch bedankt. Fraai.

Comment

ik had het zekers ni beter gekund en da blauw zweemeke ,is dat niet de weerspiegeling van dat ietske blauwe lucht???Zou der zeker met zen tweetjes achteraan in willen zitten bij een lekker cavake en buiten pijpenstelen regen

Comment

Mooie weergave van deze logge maar toch galante wagens om mee te rijden!
              Wou altijd achteraan eens zitten maar vooraan geeft al genoeg voldoening

Groetjes,
              Sebastien
              Heb geen ervaring maar al doende leert men

https://www.facebook.com/DegrooteSeb...ografie?ref=hl

Comment

Working...
              X