we zijn wel klei hé....bedankt voor het kijkenwij zijn schaatsrijders
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Is der iets te zien op het water???
Collapse
X
-
-
Re: Is der iets te zien op het water???
Niet echt een topfoto, maar 't heeft wel iets. Persoonlijk mis ik wel wat scherpte. Verder gaat er nogal veel aandacht naar het blad in plaats van naar de diertjes... Blijven oefenen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk berichtNiet echt een topfoto, maar 't heeft wel iets. Persoonlijk mis ik wel wat scherpte. Verder gaat er nogal veel aandacht naar het blad in plaats van naar de diertjes... Blijven oefenen.
Renée
Comment
-
't zijn rotbeesten om foto's van te trekken
Comment
-
Mis hier ook wat scherpte. Al schaatsend paren..... kan niet makkelijk zijn . Om deze te fotograferen moet je geduld hebben, ze schieten vooruit hé. Sinds ik goudwinden in m'n vijver heb, zie ik ze niet meer...... kan al raden hoe het komt .
Groetjes
Comment
-
-
das allemaal waarheid van de scherpte en compo enz. en het zijn diertjes die zo vlug zijn dat bijna niemand der aandacht aan schenkt en toch was dat een fascinatie voor mij om het geduld op te brengen en der ene degelijke te brengen...Mersiekes allemaal voor de comments
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtSinds ik goudwinden in m'n vijver heb, zie ik ze niet meer...... kan al raden hoe het komt .
Groetjes
Comment
Comment