Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
@NoenkelMi : heb eveneens de aanpassing op uw aanraden gepost ! je hebt gelijk wat deze kleine crop doet met een foto ! persoonlijk vind ik hem nu meer uitstraling geven
BEDANKT
graag gedaan hoor, dat zo'n klein ingreepje zoveel kan doen, hé
ge weet e maat ik zen ne serieuze miereneuker die altijd commentaar heeft e!!! de commentaar dat ik op uwe foto kan geven is het volgende:
het middelpunt van de boot is teveel belicht, bijna tegen het uitgebrande aan, dus de volgende keer dat ge meegaat iets minder belichten op dat plekske en dan isem perfect!
ook zouek de volgende keer een iets hoger f getal nemen dat uw algemene scherpte omhoog gaat, want die kan ook da tikkeltje beter!!!!
en voor de rest zouek gewoon nen andere kodak kopen!!!!
ma ge zijt op de goeie weg kerel, echt wa, als ik uw fotos in het begin zag en nu deze, echt wa, op de goeie weg man!!
Ja wat de belichting betreft is het eigenlijk niet mijn fout !
We hadden namelijk voor deze shoot een belichtingman aangestelt ,maar aangezien dat hij moest roken ja dan maar na deze foto zelf overgenomen he
Ja de instellingen dat is een beetje zoeken he zoals we dat geleerd hebben van de meester " om iets mooi tot stand te krijgen in de fotografie moet je constant zoeken naar de juist instellingen "
bij deze een citaat van de meester
Comment