Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dadipark

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dadipark

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
    Toen wij er een tijd geleden waren hingen er zelfs bordjes dat er struisvogels los rond zouden lopen, wij hebben toen in de uren dat we er waren gene gezien.
    Dat zou pas een mooie foto geweest zijn een struisvogel op bezoek ik dadipark
    Groeten Benny
    D7000 en en enkele lenzen.
    Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the_wussy Bekijk bericht
      Natuurlijk spookt het daar, het park is (deels) moeten sluiten omdat een jongetje daar een arm kwijtgeraakt is op een attractie. (Geen zever, mochten hier non-believers zitten)
      Dat is inderdaad de reden waarom het park destijds is moeten sluiten
      Groeten Benny
      D7000 en en enkele lenzen.
      Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door longtallbenny Bekijk bericht
        Dat is inderdaad de reden waarom het park destijds is moeten sluiten

ter informatie
        Nikon D90 18-105 VR kitlens
        Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
        grtz ventri

Comment

Was er een tijdje geleden ook eens en ik denk dat er toch meer te halen was in het park zelf. 't IS natuurlijk wel een beetje zoeken tussen al dat groen, maar d'er zijn hier en daar wel mooie kleurcombinaties te vinden. En het middaguur is nu niet direct het ideale moment om goed licht te hebben ... Misschien beter de attrakties in het schaduwgedeelte opzoeken.
          groetjes,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            Was er een tijdje geleden ook eens en ik denk dat er toch meer te halen was in het park zelf. 't IS natuurlijk wel een beetje zoeken tussen al dat groen, maar d'er zijn hier en daar wel mooie kleurcombinaties te vinden. En het middaguur is nu niet direct het ideale moment om goed licht te hebben ... Misschien beter de attrakties in het schaduwgedeelte opzoeken.
            groetjes,
            deka
            of ...'s nachts...
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X