Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dadipark
Collapse
X
-
-
Re: Dadipark
Foto spreekt mij niet echt aan, ik mis een onderwerp hierin.
Misschien iets meer van het houten (speel)rek op de foto nemen, zodat het zichtbaar wordt wat er staat.
Maar dit is persoonlijk en zeker niet door een professional beoordeeld.
gr, Jurgen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen slechten Bekijk berichtFoto spreekt mij niet echt aan, ik mis een onderwerp hierin.
Misschien iets meer van het houten (speel)rek op de foto nemen, zodat het zichtbaar wordt wat er staat.
Maar dit is persoonlijk en zeker niet door een professional beoordeeld.
gr, Jurgen
je wel even, dat zich daar een atracktie bevind.Nikon D90
Comment
-
misschien een iets duidelijker atractie nemen? Ik denk wel dat die er nog zijn.
hier is het alsof het een boomhut betreft
Comment
-
Dadipark heeft in elk seizoen wel zijn charme's het is nu eenmaal zo dat er zoals op de foto het struikgewas erg hoog staat in de zomer.moesten we dit bv in de winter zien dit zou weer een heel andere foto zijn.
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar heb er al wel foto's van gezien van in de herfst en in de winter en dat geeft een heel ander beeld dan op deze foto.
Een tip ga er eens naartoe in elk seizoenneem dan eens van dezelfde toestellen een foto en je zal versteld staan van het verschil dat je gaat zien op je foto's
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtmisschien een iets duidelijker atractie nemen? Ik denk wel dat die er nog zijn.
hier is het alsof het een boomhut betreft
vele ervan zijn overbelicht bovenaan of de plaatsen waar de zon door het groen
scheen, tja komt ervan als beginneling, heb nog veel te leren van dit toestel.
maar alle tips zijn welkom.Nikon D90
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk berichtdit is er slechts 1 van de 280 ik heb genomen.
vele ervan zijn overbelicht bovenaan of de plaatsen waar de zon door het groen
scheen, tja komt ervan als beginneling, heb nog veel te leren van dit toestel.
maar alle tips zijn welkom.
wat bedoel je met overbelicht bovenaan? Wanneer het enkel lucht betreft zou je het kunnen eraf croppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtal doende leert men hé
wat bedoel je met overbelicht bovenaan? Wanneer het enkel lucht betreft zou je het kunnen eraf croppen
op stand "p", ik ga het wel eens herdoen op stand "A" en de witbalans
configureren, al doende leert men ja inderdaad, maar met al die menu's
in da kodak'ske kan dit wel een tijdje duren.
wat het nadeel is als je daar foto's neemt is dat je de ene keer veel zonlicht
hebt en enkele stappen later sta je zowat in het donker, veel aan de knopjes
draaien dus.Last edited by bruce61; 12 juli 2011, 07:01.Nikon D90
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bruce61 Bekijk berichtdit gaat zomaar niet, het groen neemt alles in, op sommige plaatsen schrik
je wel even, dat zich daar een atracktie bevind.
Das en feit da just is, echt ongelooflijk wat daar tussen het groen weggegroeid is. Staat het park er eigenlijk nog? Ik hoorde dat het afgebroken zou zijn...
OT, foto's bekoren me weinig. Volgens mij is er meer mogelijk dan wat je nu toont.Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the_wussy Bekijk berichtDas en feit da just is, echt ongelooflijk wat daar tussen het groen weggegroeid is. Staat het park er eigenlijk nog? Ik hoorde dat het afgebroken zou zijn...
OT, foto's bekoren me weinig. Volgens mij is er meer mogelijk dan wat je nu toont.
natuurlijk heb ik mooiere shoots.Nikon D90
Comment
-
Deze is op een moment met fel licht genomen (tegen de middag) wat duidelijk te zien is in de kleurtjes.
PS. Je hebt ook geluk gehad dat het 'blauw op straat' niet aanwezig was of je aanwezigheid niet opgemerkt heeft. Het is er nog altijd voor alles en iedereen verboden terrein, overal goed aangeduid, en je zou niet de eerste zijn die er tegen de lamp loopt. Mochten er nog liefhebbers zijn, goed uitkijken dus.....
Groetjes
Comment
-
-
Toen wij er een tijd geleden waren hingen er zelfs bordjes dat er struisvogels los rond zouden lopen, wij hebben toen in de uren dat we er waren gene gezien.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDeze is op een moment met fel licht genomen (tegen de middag) wat duidelijk te zien is in de kleurtjes.
PS. Je hebt ook geluk gehad dat het 'blauw op straat' niet aanwezig was of je aanwezigheid niet opgemerkt heeft. Het is er nog altijd voor alles en iedereen verboden terrein, overal goed aangeduid, en je zou niet de eerste zijn die er tegen de lamp loopt. Mochten er nog liefhebbers zijn, goed uitkijken dus.....
Groetjes
deze foto hier is idd te fel, vele van die dag zijn te fel, vandaag was beter
en heb ook een andere configuratie gebruikt op mijn toestel, waarvan dit
het resultaat, http://forum.belgiumdigital.com/f66/...c2-375006.html
geen blauw gezien, ik was er trouwens 2 dagen gans alleen, soms wel eens
schrikken je hoort er het metaal krakken door de opwarming van de zon.
(zou het er dan toch spoken!?)
MVG Patrick.Nikon D90
Comment
-
Natuurlijk spookt het daar, het park is (deels) moeten sluiten omdat een jongetje daar een arm kwijtgeraakt is op een attractie. (Geen zever, mochten hier non-believers zitten)Last edited by the_wussy; 12 juli 2011, 22:35.Vaarwel K20d, welkom K-7. Nog altijd met wat glaswerk en de gebruikelijke toebehoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the_wussy Bekijk berichtNatuurlijk spookt het daar, het park is (deels) moeten sluiten omdat een jongetje daar een arm kwijtgeraakt is op een attractie. (Geen zeker, mochten hier non-beleggers zitten)
gingen wij er wel eens heen met het gezinnetje, wat ik mij het meeste herinner,
en er nog kippevel van kreeg toen ik er was zijn de houten loopplanken of een
soort bruggetjes, alles vastgemaakt aan kettingen die een gans stuk rond het park
doorliepen, de ganse dag door hoorde je het lawaai van de rammelende
kettingen, eens boven was je toch een metertje of 5 of 6 hoog, en steekt boven
de bomen uit, hoe ik die ronde toendertijd heb afgewerkt!? best dat mijn pa in de
buurt was.Nikon D90
Comment
Comment