Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Nature

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• New Nature

Na de lava stroom is er steeds nieuw leven

Driving for new Nature

f11 - 1/1500 - ISO 800 - 18mm

First signs

f11 - 1/750 - ISO 800 - 200mm

Found some new.................
    f5.6 - 1/45 - ISO 800 - 33mm
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Re: New Nature

Leuke reeks , wel met enkele puntjes ter verbetering. Ook je instellingen goed in het oog houden, iso steeds zo laag mogelijk houden. Bij de eerste twee kon de iso zeker naar beneden gezien je korte sluitertijden.

De eerste vind ik in de eerste plaats een heerlijk landschap, licht, kleuren, scherpte vind ik heel mooi. Het was nog mooier geweest als de weg uit de hoeken van de foto vertrok. Regel van derden kon hier ook voor een sterker beeld gezorgd hebben.
    Bij de tweede zou ik persoonlijk meer voor een close up gegaan zijn, ik had graag meer van de bloemetjes gezien. Compo vind ik hier ook te centraal.
    Derde vind ik wel een leuke met de verschillende lagen, ontbreekt wat scherpte.

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
      Leuke reeks , wel met enkele puntjes ter verbetering. Ook je instellingen goed in het oog houden, iso steeds zo laag mogelijk houden. Bij de eerste twee kon de iso zeker naar beneden gezien je korte sluitertijden.

De eerste vind ik in de eerste plaats een heerlijk landschap, licht, kleuren, scherpte vind ik heel mooi. Het was nog mooier geweest als de weg uit de hoeken van de foto vertrok. Regel van derden kon hier ook voor een sterker beeld gezorgd hebben.
      Bij de tweede zou ik persoonlijk meer voor een close up gegaan zijn, ik had graag meer van de bloemetjes gezien. Compo vind ik hier ook te centraal.
      Derde vind ik wel een leuke met de verschillende lagen, ontbreekt wat scherpte.

grtjs
      Alvast bedankt voor de reactie en de tips
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

ik volg Eedje
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

De eerste vind ik een mooi landschap
          grt Rosie
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Eerste is een goede landschapsfoto, maar verder vind ik het even zo weinig mooi als het
            weer van morgen.

Comment

mooie eerste.
              een goede landschapsfoto.

Comment

Working...
              X