Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
[mod]
je eerste foto is groter dan de toegestane afmetingen op dit forum. Kan je die even verkleinen en weer zichtbaar plaatsen aub?
Hij is intussen verkleind zoals het hoort, ik had blijkbaar een fout gemaakt met het verkleinen van de foto.
Ik had de breedte van de foto op 900 gezet maar aangezien dit een staande foto betreft klopt dit natuurlijk niet
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Mooie update en de compo met het kindje maakt de foto het kijken waard!
Dat vond ik ook wel, dat kindje is mijn petekindje en die mag wel eens mee wanneer ik ergens ga fotograferen en waarom hem dan niet gebruiken als model hé.
Aan allen bedankt voor de reactie's , ik heb weer veel geleerd
Groeten Benny
Oorspronkelijk geplaatst door longtallbennyBekijk bericht
Hij is intussen verkleind zoals het hoort, ik had blijkbaar een fout gemaakt met het verkleinen van de foto.
Ik had de breedte van de foto op 900 gezet maar aangezien dit een staande foto betreft klopt dit natuurlijk niet
De modeontwerper Dries van Noten heeft er wel gewoond maar wie er nu woont dat zou ik niet kunnen zeggen misschien wel longtallernie wie er zeker niet woont is longtallbenny
Aan allen merci voor de reactie's en voor de opmerkingen die me weer wat hebben bijgeleerd
Groeten Benny
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
PS: Ligt dit mooi stulpje niet heel toevallig langs de Nete ter hoogte van Lier en omstreken?
Inderdaad,
Ik ben zelf ook van Lier en mijn ouderlijk huis was nog geen km van dit verwijderd .
Het gebied waarin dit mooi stulpje ligt is "de polder van Lier"
Ik ga er zeker nog enkele foto's van posten uit de polder, alleen nog kiezen welke.
Bedankt voor de reactie
Groeten Benny
Comment