Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Joy
Collapse
X
-
-
Re: Joy
vind het altijd mooi wanneer hondjes zo kijken
'k mis mijn bouviers
Comment
-
leuk en lief shot.
had er wel een paar David Bowie ogen bij verwacht.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pancho Bekijk berichtmisschien iets teveel dof.Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Comment
-
-
pancho bedoelt waarschijnlijk iets te weinig dof.....
vind het best een mooie al snap ik de opmerking van pancho zeker wel, zelf zie ik beide oogjes graag scherp en das hier niet het geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichtpancho bedoelt waarschijnlijk iets te weinig dof.....
vind het best een mooie al snap ik de opmerking van pancho zeker wel, zelf zie ik beide oogjes graag scherp en das hier niet het geval
Leuke foto en goede compo
Mvg,
EddySmaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtBeide oogjes scherp had inderdaad wel beter geweest. Maar zeker al mooi nu! Prima achtergond ook!
Maar op dat kleine minpuntje na toch een mooie foto hoorGroeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment
-
-
Mooi Boutje, in het wit detail nog goed te zien.
Een tikje meer naar links tussen beide ogen scherpstellen zou ook een verschil kunnen maken om beide ogen dezelfde scherpte mee te geven volgens mij. Het kan ook nog de lichtinval op het oog zijn die het minder scherp laat lijken, ik ben er eigenlijk nog niet uit.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtBeide oogjes scherp had inderdaad wel beter geweest. Maar zeker al mooi nu! Prima achtergond ook!
Renée
Comment
Comment