Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ponykamp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ponykamp

Ikzelf rijd paard en op de manege is er deze week ponykamp, een ideale gelegenheid dus om eens vanalles op foto te gaan zetten, naast de gewone paard & ruiter foto's heb ik ook wat close ups genomen.
    Hier komen ze:

en ten slotte nog een paard & ruiter foto

Zou leuk zijn indien jullie wat tips hadden, er zijn deze zomer nog een aantal ponykampen en dan kan ik dan jullie tips uitproberen

PS er hebben al een paar mensen mij gewezen op de handtekening erop maar die stonden er nog op van op een andere site, ik plaats zo snel mogelijk de foto's zonder dus gelieve alleen commentaar te geven op de foto's zelf...
    Last edited by Yara; 7 juli 2011, 07:49.

Re: Ponykamp

Jouw naam staat er luid en duidelijk op ondanks de achtergrond.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

Comment

Yara, is het geloof ik, hé

de eerste en 2e vind ik goed en origineel

vooral die bewegingsscherpte in de 2e vind ik mooi (echt waar; niet ironisch bedoeld)

maar euh

lees eens hetgeen hieronder staat
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        Yara, is het geloof ik, hé

de eerste en 2e vind ik goed en origineel

vooral die bewegingsscherpte in de 2e vind ik mooi (echt waar; niet ironisch bedoeld)

maar euh

lees eens hetgeen hieronder staat
        begrijp ik, ik had die handtekening erop gezet voor op een paardensite waar ze regelmatig foto's wel eens gebruiken om te bewerken, wat ik niet wil. Hier is dit echter niet nodig, ik plaats zo snel mogelijk de foto's zonder handtekening maar dit zal waarschijnlijk pas voor zaterdag zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yara Bekijk bericht
          begrijp ik, ik had die handtekening erop gezet voor op een paardensite waar ze regelmatig foto's wel eens gebruiken om te bewerken, wat ik niet wil. Hier is dit echter niet nodig, ik plaats zo snel mogelijk de foto's zonder handtekening maar dit zal waarschijnlijk pas voor zaterdag zijn!
          OK dan.
          Maar op een site waarvan je weet dat ze aan de haal gaan met jouw foto's zou ik sowieso
          geen foto's meer plaatsen.

#1 voor mij minder omdat oog er niet helemaal op staat
          #2 uitstekend om te gebruiken als openingsplaat voor een serie in publicaties (met naam dan natuurlijk )
          #3 vakantiekiekje. Leuk voor degene die er op staat.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

Comment

Indien u die schreeuwende handtekening weg doet, gooi dan misschien ook even die grijze
            kadertjes het raam uit. Die zijn somber en lelijk. Het heeft weinig met je foto's te maken
            maar ja, de presentatie telt ook een beetje mee, hé.

Comment

Ik vind het ook wel jammer dat bij de eerste het oog er niet helemaal opstaat, de tweede is voor mij de beste, het heeft iets met die onscherpte! De derde is helaas te laat genomen.
              Mijn werk vind je hier (fotomanipulaties, digitale tekeningen)
              Mijn foto's van paarden vind je hier

Comment

de twede vind ik ook wel goe, lees nog eens opmerking van plaatwerker

groetjes
                renske

Comment

Ik vind de tweede eigenlijk wel knap , ik denk ook dat hij onscherp veel beter is dan dat je hem scherp had gepost, de derde mist dat toch wel wat scherpte want hier had dat wel beter geweest.
                  Groeten Benny
                  D7000 en en enkele lenzen.
                  Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

Comment

Working...
                  X