Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vintage in Italië

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vintage in Italië

Ik had een foto genomen van de piazza il campo in Sienna maar door de zwoele dag en de bewolkte lucht was het zeer moeilijk om de belichting van deze foto ok te krijgen. Ik heb dan maar besloten om met deze foto eens iets anders te doen en er een vintage effect over te gooien. Hieronder het resultaat en het origineel of ?

http://www.vankeyenberg.be/?page_id=27

Re: Vintage in Italië

Hoi,

Over de kleuren wil ik het even niet he bben. Mijn laptop is niet geschikt om daarop te beoordelen. Deze foto verdient het echter om lensvervormingscorrectie toe te passen.

Gr. X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
      Hoi,

Over de kleuren wil ik het even niet he bben. Mijn laptop is niet geschikt om daarop te beoordelen. Deze foto verdient het echter om lensvervormingscorrectie toe te passen.

Gr. X.
      ja, heel erg zelfs
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Toning van de eerste vind ik een heel stuk geslaagder . Nog even rechttrekken en je hebt een mooi plaatje.
        www.elwee.net

Comment

Je had je foto, mijn idee, beter in portrait stand genomen.
          Dan had de toren er helemaal op gestaan en had je geen last gehad van de luifels links en rechts. De kraan links van de toren wegwerken is nu ook niet het grootste probleem den ik. Dan nog iets meer pit in de foto en alles is OK.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

de sfeer spreekt me wel aan

Comment

Working...
            X