Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto, mooie dame.
Waarschijnlijk zoek je alle alternatieven uit, ik zie je andere foto's liever.
Bij mooie jonge mensen hou ik niet zo van sepia, en dit gaat er naar toe vind ik.
Dus voor mij persoonlijk , Kleur
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Ik niet vaststellen of de bewerking de oorzaak is van de overbelichting.
De armen en delen in het gezicht vertonen uitbranding en dat wordt bevestigd door het
histogram te bekijken. Het haar vertoont dichtgelopen zwart.
De originele opname is in RAW geschoten en dat geeft mij de gedachte dat een betere
afwerking tot de mogelijkheden behoort.
Afgezien van mijn bemerkingen toch een leuk portret in eerste aanleg.
Mooie foto, mooie dame.
Waarschijnlijk zoek je alle alternatieven uit, ik zie je andere foto's liever.
Bij mooie jonge mensen hou ik niet zo van sepia, en dit gaat er naar toe vind ik.
Dus voor mij persoonlijk , Kleur
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
Ik hou ook niet zo van sepia, graag de kleurenversie aub
Renée
Ik niet vaststellen of de bewerking de oorzaak is van de overbelichting.
De armen en delen in het gezicht vertonen uitbranding en dat wordt bevestigd door het
histogram te bekijken. Het haar vertoont dichtgelopen zwart.
De originele opname is in RAW geschoten en dat geeft mij de gedachte dat een betere
afwerking tot de mogelijkheden behoort.
Afgezien van mijn bemerkingen toch een leuk portret in eerste aanleg.
Hoi Bruno,Renée & Plaatwerker hier is de update in kleur.
Bedankt voor uw reactie.
Is voor mij geen echte sepia doch heeft er de schijn van. Dergelijke vreemde kleurtonen zijn nogal aan de orde in de moderne fotografie vooral waar te nemen bij jongeren. Ik heb op veranderingen en vernieuwingen geen kritiek, integendeel ! Enkel oppassen Pancho dat je de belichting in de gaten houdt bij de nabewerking
Proficiat, je bent in de tuin der... belandt heb ik gemerkt
Is voor mij geen echte sepia doch heeft er de schijn van. Dergelijke vreemde kleurtonen zijn nogal aan de orde in de moderne fotografie vooral waar te nemen bij jongeren. Ik heb op veranderingen en vernieuwingen geen kritiek, integendeel ! Enkel oppassen Pancho dat je de belichting in de gaten houdt bij de nabewerking
Proficiat, je bent in de tuin der... belandt heb ik gemerkt
Hoi Raymond,klopt het is geen echte sepia en inderdaad mijn belichting is een beetje in de mist gelopen bij de nabewerking was een beetje aan het experimenteren
Bedankt voor de reactie.
Comment