Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
had je mijn fotografische voorkeur dan niet in gedachten?
misschien ben ik te ijdel...
Wel heren,
Om deze en uw andere reacties heb ik geglimlacht.
't Is natuurlijk niet goed voor de ijdelheid van Control-Z, maar toen ik daar afgelopen
zondag langs kwam tijdens een fietstochtje langs de Amstel ben ik afgestapt. En tijdens het
fotograferen heb ik inderdaad aan het werk van Control-Z gedacht. Niet om hem te
plagiëren maar om zelf eens te fotograferen met zijn visie.
Volg hier ook.
Ik vraag mij af , is dit een openbare brug ? Zie ik het dan goed is de onderkant met hout afgewerkt?
Speciaal hoor.
Ik ken de brug niet, maar kom wel uit de bouwsector. Ik denk dat het hier om beton gaat dat gegoten werd op 'structuurbekisting'. In dit materiaal bestaan allerlei soorten reliëfs, van plankimitatie (zoals hier waarschijnlijk) tot de meeste vreemde.....
Als ik fout ben zullen we het wel horen van Plaatwerker.
Groetjes
Volg hier ook.
Ik vraag mij af , is dit een openbare brug ? Zie ik het dan goed is de onderkant met hout afgewerkt?
Speciaal hoor.
Ik denk niet dat de onderkant van hout is of met hout bekleed. Meestal zijn het
aaneengesloten betonnen bouwelementen. Dit is de brug over de Amstel in de A10.
Ik zal een dezer dagen nog eens extra voor u gaan kijken.
Comment