Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Sannepoes,der was zo veel volk en ik wou ze der niet bij op de foto....
Ja dat plantending staat daar nog en het is echt wel de moeite om eens te gaan piepen. Groetjes mie
Kleuren, compo, en vooral scherpte dik OK. Maar wat bij mij het eerst opkwam was ook.... wat is er daar onder ? Soms is het niet erg dat er kijkers opstaan, dan heb je meteen een idee van de omvang/grootte van het onderwerp. Maar ik was er niet bij, dus weet ik niet welke 'massa' er rond stond. Was het te doen, of was het niet te doen ....
Groetjes
Kleuren, compo, en vooral scherpte dik OK. Maar wat bij mij het eerst opkwam was ook.... wat is er daar onder ? Soms is het niet erg dat er kijkers opstaan, dan heb je meteen een idee van de omvang/grootte van het onderwerp. Maar ik was er niet bij, dus weet ik niet welke 'massa' er rond stond. Was het te doen, of was het niet te doen ....
Groetjes
daar ga ik volledig mee akkoord
daarom zet ik onder mijn te beoordelen foto ook geregeld sfeeropnames
volg voorgangers ... Hier mis ik de totaliteit van het geheel.
En laat die massa dan maar deel uitmaken van die totaliteit, dan geef je meteen ook aan hoe veel interesse er voor dit ding is.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
volg voorgangers ... Hier mis ik de totaliteit van het geheel.
En laat die massa dan maar deel uitmaken van die totaliteit, dan geef je meteen ook aan hoe veel interesse er voor dit ding is.
groeten,
deka
hallo allemaal,bedankt voor de reacties . Misschien had ik heel de heisa der op moeten zetten met mensen en heel de boel van planten en nog andere bijstukken van toestellekes die in de buurt stonden,maar....dan had het zeker een poespas geweest en de foto zoooo druk geweest dat ik der zeker en vast van overtuigd was dat er niemand een reactie op gegeven zou hebben.Eigenlijk was het wel de bedoeling om der een beetje de spanning der in te houden en mensen te overtuigen dat er in "A" soms wel mooie dingen te beleven zijn,denk maar aan vorig jaar met de duiker....Dit is wel niet zo spectaculair maar toch de moeite om te zien en heel het gebeuren staat op de Keyserlei...
Comment