bezoekje in Antwerpen en ni te doen zo druk .Rusch voor de solden,amai....Toch pogingen gedaan met mijn fototoestel. reacties zijn welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
raar toestel in "A".....
Collapse
X
-
-
Re: raar toestel in "A".....
goed scherpe foto, maar kon idd mss net iets meer of iets minder groot zijn en ook (indien mogelijk) iets meer symmetrisch.
Comment
-
Kleuren, compo, en vooral scherpte dik OK. Maar wat bij mij het eerst opkwam was ook.... wat is er daar onder ? Soms is het niet erg dat er kijkers opstaan, dan heb je meteen een idee van de omvang/grootte van het onderwerp. Maar ik was er niet bij, dus weet ik niet welke 'massa' er rond stond. Was het te doen, of was het niet te doen ....
Groetjes
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKleuren, compo, en vooral scherpte dik OK. Maar wat bij mij het eerst opkwam was ook.... wat is er daar onder ? Soms is het niet erg dat er kijkers opstaan, dan heb je meteen een idee van de omvang/grootte van het onderwerp. Maar ik was er niet bij, dus weet ik niet welke 'massa' er rond stond. Was het te doen, of was het niet te doen ....
Groetjes
daarom zet ik onder mijn te beoordelen foto ook geregeld sfeeropnames
Comment
-
volg voorgangers ... Hier mis ik de totaliteit van het geheel.
En laat die massa dan maar deel uitmaken van die totaliteit, dan geef je meteen ook aan hoe veel interesse er voor dit ding is.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtvolg voorgangers ... Hier mis ik de totaliteit van het geheel.
En laat die massa dan maar deel uitmaken van die totaliteit, dan geef je meteen ook aan hoe veel interesse er voor dit ding is.
groeten,
deka
Comment
-
leuk shot maar dacht dat het Atomium beschermd was?
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
hallo allemaal,bedankt voor de reacties . Misschien had ik heel de heisa der op moeten zetten met mensen en heel de boel van planten en nog andere bijstukken van toestellekes die in de buurt stonden,maar....dan had het zeker een poespas geweest en de foto zoooo druk geweest dat ik der zeker en vast van overtuigd was dat er niemand een reactie op gegeven zou hebben.Eigenlijk was het wel de bedoeling om der een beetje de spanning der in te houden en mensen te overtuigen dat er in "A" soms wel mooie dingen te beleven zijn,denk maar aan vorig jaar met de duiker....Dit is wel niet zo spectaculair maar toch de moeite om te zien en heel het gebeuren staat op de Keyserlei...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtleuk shot maar dacht dat het Atomium beschermd was?
grt,bouk.
Is het Evoluon.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
ik mis ook de rest van de foto.
het evoluon da is toch precies die UFO wat in eindhoven staat ???een pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn1980 Bekijk berichtik mis ook de rest van de foto.
het evoluon da is toch precies die UFO wat in eindhoven staat ???Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
Comment