Weer een mooie foto, maar met een maar... Ik scrol het topic van boven naar beneden, dus ook de foto. Ik vind de foto heel geslaagd, tot ik helemaal naar beneden scroll en aan het onderste stukje kom. De scheve bustier/top vind ik niet zo mooi. De onderste cm eraf en het is voor mij
Weer een mooie foto, maar met een maar... Ik scrol het topic van boven naar beneden, dus ook de foto. Ik vind de foto heel geslaagd, tot ik helemaal naar beneden scroll en aan het onderste stukje kom. De scheve bustier/top vind ik niet zo mooi. De onderste cm eraf en het is voor mij
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen slechtenBekijk bericht
Maar klopt inderdaad, als je zo een mooie foto moet beoordelen moet je echt op minuscule dingen letten. Zeker gezien de afgelopen foto's van jou...
Maar de swing zit erin heb ik het gevoel.
Mooi als de zigeunerin waar ik nu al eeuwen van droom en die me behekst, mijn toekomst
voorspelt, en ik ga daar naar leven zodat alles precies uitkomt zoals zij het voorspelt heeft
want schoonheid moet men dienen met de overgave van een butler.
Ach, wou gewoon zeggen dat ik het een prachtig portret vind.
Mooie foto, ga ook voor de update. Alleen vind ik persoonlijk dat het haar teveel verloopt in de zwarte achtergrond.Vooral, vanuit mijn kant gezien, aan de linkerkant is het praktisch allemaal zwart en vertoont het haar weinig of geen detail meer. Ook de rechterkant wat naar boven toe, vertoont dit probleem. Bij de ogen komt het oogwit wat blauwig over ... Nu, kan natuurlijk zijn dat je hier bewust gekozen hebt om het haar te laten overlopen in de achtergrond.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment