bedankt om te komen kijken een een woordje achter te laten
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ziekenhuisopnamen 11
Collapse
X
-
-
Re: ziekenhuisopnamen 11
Sien ik heb al naar heel je reeks gekeken en ik vind dat je enorm vorderingen maakt. Je kijkt en denkt na hoe je er het beste uit kan halen en dat merk je
Puntje van kritiek, zorg er voor dat de vertikale lijnen van deze foto zo recht mogelijk blijven. Er zit een miniem verschilletje op, amper een mm. Raar maar daar struikel ik nu heel erg vlug over sedert men mij er hier op BD opmerkzaam op gemaakt heeft is dat net een magneet voor mij.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
-
die vind ik minder
trouwens een van je vorige die ik ook minder vond, was met hetzelfde looprekje
wel mooi en opvallend is het gekleurde gordijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtdie vind ik minder
trouwens een van je vorige die ik ook minder vond, was met hetzelfde looprekje
wel mooi en opvallend is het gekleurde gordijnvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Ik struikel daar minder over als de schuine lijnen of stand binnen de proporties blijven doch Bommasien door even door de knieën te zakken (bij de opname) kan je die lijnen al recht krijgen hoor Goed bezig en goede opname. De kleur spreekt me het meest aanKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtIk struikel daar minder over als de schuine lijnen of stand binnen de proporties blijven doch tBommasien door even door de knieën e zakken (bij de opname) kan je die lijnen al recht krijgen hoor Goed bezig en goede opname. De kleur spreekt me het meest aan
Tja zal moeilijk zijn want ik heb alle opnames op één dag gemaakt en momenteel zijn de afbraakwerken gestart. Ook was het een heel avontuur waar ik met niet zo direkt weer aan waag 'k heb er nog hartkloppingen vanvriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Comment