Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begrijp dat sommigen een nieuw forumlid willen aanmoedigen.
Dat wil ik ook wel, maar dan door te zeggen dat ik deze foto echt helemaal niets vind.
Laat maar eens iets zien dat van een eigen visie getuigt. Paaltjes doet iedereen al. Druppels ook.
Ik begrijp dat sommigen een nieuw forumlid willen aanmoedigen.
Dat wil ik ook wel, maar dan door te zeggen dat ik deze foto echt helemaal niets vind.
Laat maar eens iets zien dat van een eigen visie getuigt. Paaltjes doet iedereen al. Druppels ook.
Waarom eerst een oneerlijke kritiek geven?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik heb geleerd van de snoeiharde kritiek (buiten het forum hoor) en ik vind dat ik met een
eerlijke persoonlijke mening meer bijdraag dan met meelmondige praterij.
Waarom eerst een oneerlijke kritiek geven?
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik heb geleerd van de snoeiharde kritiek (buiten het forum hoor) en ik vind dat ik met een
eerlijke persoonlijke mening meer bijdraag dan met meelmondige praterij.
dat begrijp ik,
maar wanneer iemand een veel getrokken onderwerp heeft, is dat toch niet verkeerd?
Ik ben trouwens van plan om ooit - wanneer ik ze tegenkom - ook eens die (of andere) paaltjes te trekken
dat begrijp ik,
maar wanneer iemand een veel getrokken onderwerp heeft, is dat toch niet verkeerd?
Ik ben trouwens van plan om ooit - wanneer ik ze tegenkom - ook eens die (of andere) paaltjes te trekken
Je kunt alvast je eigen paaltje trekken, Noenkel. Foto op zich is niet slecht, maar ik ben
er ook niet ondersteboven van.
Comment