Enkele foto's tijdens het maken van verse pasta en lasagna........bedankt voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
lasagna
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: lasagna
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtWel chef, mooie foto's van je lasagna. Maakt me zelfs nieuwsgierig naar een verhaal. Een
stuk of 10 foto's met wat uitleg en duiding. Vind ik het zeker boeiend genoeg voor.Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
hm, ik krijg weeral grote honger.
in foto's een en twee merk ik een lichte groenzweem.
waarschijnlijk van de TL-lampen.
foto drie is op een andere locatie genomen, of zeker in andere lichtomstandigheden.
deze is beter van witbalans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichthm, ik krijg weeral grote honger.
in foto's een en twee merk ik een lichte groenzweem.
waarschijnlijk van de TL-lampen.
foto drie is op een andere locatie genomen, of zeker in andere lichtomstandigheden.
deze is beter van witbalans.
foto 3 is op dezelfde werktafel als 1 genomen, maar in de 180° andere richting, met verderop een deur met raam, vandaar het tegenlicht. (daglicht)Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
-
Nikon D90, Sigma 24-70 2.8 HSM, Sigma 70-200 2.8, Sb600
Comment
-
ja, een mooi reeksje die me aanspreekt
en een volledige reeks zou idd tof zijn
maar voor je 3e foto
zou ik proberen om die schaaltjes op een perfecte rechte lijn te zetten
chef Michel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chef roger Bekijk berichtbedankt, heb me hier beperkt tot 3 voor de beginnershoek. Zal de volgende keer een reeks maken tot en met een klaargemaakte.
Ik word een beetje allergisch voor al die fototitels met een nummer er achter
(uitzonderingen daar gelaten).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
Comment