Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
qua "ziekenhuisopname" vind ik die minder dan je andere
maar wel leuk dat al dat oud materiaal daar nog staat
bij ons in het ziekenhuis staan er ook zo van die dingen, telkens je uit de lift komt
Heel goede opnames Sien, alles laten zoals je uw beeld hebt opgebouwd met mooi sfeer in het venster (overstraling) Begrijp die voorstellen tot knippen nog steeds niet
Heel goede opnames Sien, alles laten zoals je uw beeld hebt opgebouwd met mooi sfeer in het venster (overstraling) Begrijp die voorstellen tot knippen nog steeds niet
tja smaken verschillen nu eenmaal! Gelukkig maar!En alle tips en raaggevingen zijn en blijven uiteraard welkom; Dient dit forum ook voor. Maar uiteindelijk is de plaatser van topic vrij om daar al dan niet naar te handelen!
bedankt voor de appreciatie!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Ik zou zeker ook niets doen aan de foto,dus zo laten en ook voor mij primeert de z/w hoor
het past gewoon veel beter in het onderwerp dat je laat zien dan de kleuren versie.
een heel mooie reeks ....van dit ziekenhuis kan ik best genieten
Groeten,
Benny
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment