Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Inderdaad. Ik geloof ook dat je uw foto's plaatst zoals ze uit je toestel komen ?
Yep , ben op vakantie en heb een 10" laptopje bij zonder veel poespas.
Ding is ook heel traag
Maar eigenlijk zouden er ook goeie zo uit het toestel moeten komen als ik meer oefen en ervarener wordt
Dus ik hou vol
Ben blij dat jullie nog steeds kijken en af en toe opmerkingen geven en aanwijzingen.
Bedankt
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Even een vraagje, ik heb wel Picasa hier gedownload.
Als ik daar nu in resize komen ze kleiner in BD dan thuis , daar blijven ze op 900 hier "krimpen ze"
Als ik dan in de URL "S... naar S900 zet worden ze wel goed van formaat !
Maar zijn dat dan geen JPG's die gewoon vergroot worden en verlies ik zo ook niet aan kwaliteit( zie een opmerking in Natuur 3 ) , qua scherpete enz. ?
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Een heel mooie landschapsfoto, ware het niet, dat het weer blijkbaar niet mee zat (lucht) en dat ik hier wat scherpte mis. Het laatste zal wel te maken hebben met het feit de je de foto's niet verscherpt voor je ze hier plaatst.
Groetjes
Om wat betere en mooiere kleuren te krijgen kun je ook gebruik maken van een polarisatiefilter. De kleuren worden er wat intenser door en de lucht vaak wat blauwer.
Comment