Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nature & more 2011

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nature & more 2011

Even de reglementen lezen .
    Maximum 3 foto's per topic, 1 topic per dag en maximaal 900 pixels langste zijde als afmeting.
    Beoordelen is makkelijker voor ons (dus meer reacties) met je exif er bij (sluitertijd, diafragma, iso, brandpuntafstand en zo) en met 1 verwant onderwerp per topic.

Comment

Je hebt blijkbaar je hele kaartje met opnames hier neergezet, dat is niet de bedoeling en is ook niet te beoordelen zo.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Trop is teveel, en teveel is trop
        oefenen = leren
        Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

oei, heb de regels verkeerd opgevat.. dacht dat ik maar 3 posts mocht plaatsen, maar het aantal foto's maakte niet uit ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jorden Vanmeensel Bekijk bericht
            oei, heb de regels verkeerd opgevat.. dacht dat ik maar 3 posts mocht plaatsen, maar het aantal foto's maakte niet uit ^^
            ...dus...?
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik begon toch eventjes te duizelen bij het scrollen..... er kwam geen einde aan. En allemaal verschillende onderwerpen...... hoe kunnen/willen we hier commentaar opgeven.... een uurtje voor uittrekken misschien.... Kan niet de bedoeling zijn hé. Als het drie foto's van éénzelfde onderwerp betreft, kan je er misschien drie plaatsen, maar op één krijg je meer commentaar.
              Groetjes

Comment

[Mod]

Welkom op dit gezellige forum

Mag ik je vragen om even het forumreglement na te lezen, daar vind je allerlei nuttige informatie over het plaatsen van foto's. Aantal, grootte,...

In dit topic plaatste je te veel foto's die ook nog eens allemaal te groot zijn.
                Ik heb de drie eerste foto's laten staan. De anderen (die te veel zijn) verwijderd.
                De foto's staan echter achter een link omdat ze te groot zijn. Graag de foto's verkleinen (maximaal 900 pixels aan de langste zijde) bij je eerst volgende bezoek aan het forum.
                Wil je toch meer dan drie foto's laten zien, dan kan je de volgende dag een nieuw topic openen. Let erop, je mag in de Beginnershoek maar 1 topic per dag openen.

Je topic aanpassen kan je dmv de knop "aanpassen" rechtsonder je berichtje.

Mvg,
                Sannepoes
                Moderator

Comment

Het is niet mij gewoonte om afbrekende kritiek op andermans foto's te geven, maar ik heb deze linkjes even bekeken en zal alleen over de de laatste mijn mening geven.
                  Als men water fotografeert is het eigenlijk meteen te zien of de foto wel of niet scheef genomen is.
                  Uw vijver (de 3de link) loopt heel snel leeg aan de rechterkant
                  Nikon D5000 en wat lenzen.

Comment

Working...
                  X