Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Nu weet ik het nog altijd niet hoor...
Naschoolse opvang? Jeugdbeweging? ???
In ieder geval bedankt dat je de reeks met ons wou delen. Ik heb er van genoten!
allé denk nog is goed na wat kreeg je bij de vorige 17 te zien en wat zie je nu
zijn kinderen van op vorige job in een ibo buitenschoolse kinderopvang, maar daar gaat het niet om.
Dit is in ieder geval een multiculturele cirkel gevormd door kids, zakdoekleggen of dergelijke aan het spelen.
Het was een mooie reeks, spijtig komt aan alles eens een einde
Renée
Je hebt flink je best gedaan Renske, zeker als je vanuit "de cirkel" vertrekt. Dit had naar mijn inziens de titel moeten zijn en niet de nummers, hier doel ik op de inhoudelijke waarde van het verhaal Goede afsluiter en heb er van genoten
ibo ( volgens google Individuele Beroepsopleiding in de Onderneming,
maar ' k vind het dan wel jammer dat die vorige foto's niet die kinderen zijn
(daardoor een beetje teleurgesteld)
initiatief buiten schoolse opvang
waar idd betergeweest hadden het de zelfde kinderen in de cirkel gezeten, maar dan moast ik nog enkele jaren daar blijven werken en wou me wel verbeteren.
Je hebt flink je best gedaan Renske, zeker als je vanuit "de cirkel" vertrekt. Dit had naar mijn inziens de titel moeten zijn en niet de nummers, hier doel ik op de inhoudelijke waarde van het verhaal Goede afsluiter en heb er van genoten
wat ik wilde weer geven is,iets wat ik 9 jaar gedaan heb. kinderen een eigen identiteid, laten vormen elk idividueel en met deze idivuduele karakters één mooie groep laten vormen.
ps voor mijn volgende reeks heb ik wel al een naam en zal niet alleen uit nr's bestaan.
Comment