Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oef hebbes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Oef hebbes

Heel knap (de derde). De beste die ik gezien heb van de laatste dagen. Het is net alsof die wolk de kerk belaagt met bliksems.

Comment

knap resultaat
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Voor mij is de originele nog steeds het beste.

Ik ben niet zo voor nabewerking met allerlei programma's omdat dan het "originele" eraf is ;-)

Als dat wit puntje geen defect is/was aan je camera, en gewoon een straatlamp is in de verte, dan hoort die ook op de foto ;-)
        Canon Eos 70D + EFS 15-85 IS + Sigma 50-500 4.5-6.3 OS HS + Canon EF-S 10-22mm + LowePro Slingshot 300AW

Comment

Heel knappe foto's!

Hier heeft het heel hevig geonweerd rond middernacht en ben toch maar veilig binnen gebleven, wat een klank en lichtspel!

Comment

de hete bliksem mooi gevangen...alleen op je exif zie ik metering mode op Spot?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
              de hete bliksem mooi gevangen...alleen op je exif zie ik metering mode op Spot?
              Heu...??
              Die stond idd op spot. Heb ook foto's genomen die op een andere metering stonden. Was deftig aan het spelen met m'n toestel.
              Waarom de vraag?
              Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Mooi! Zeer geslaagde foto!
                Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bewaker Bekijk bericht
                  Heu...??
                  Die stond idd op spot. Heb ook foto's genomen die op een andere metering stonden. Was deftig aan het spelen met m'n toestel.
                  Waarom de vraag?
                  met spot haal je hier geen voordeel uit volgens mij..is ook de reden waarom de voorgrond een stuk donkerder is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                    met spot haal je hier geen voordeel uit volgens mij..is ook de reden waarom de voorgrond een stuk donkerder is.
                    Dit is nu net wat ik heel mooi vind aan deze foto: het silhouet van de kerk, in combinatie met de wolk en de bliksem die eruit komt.
                    Volgens mij heeft TS het silhouet ook bekomen door de gebruikte sluitertijd (1/10 sec.). 'k Weet niet of de foto er met een andere meetmethode er echt anders zou uitgezien hebben.
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Prachtig zeg, wat een mazzel! Die wolk lijkt wel een monster, en dan die bliksem recht naar die kerk.

Comment

super in alle opzichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                          Dit is nu net wat ik heel mooi vind aan deze foto: het silhouet van de kerk, in combinatie met de wolk en de bliksem die eruit komt.
                          ik kan het niet beter zeggen
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Weer reeds veel te veel commentaren om ze nog allemaal te lezen. Ik vind het een hele mooie derde. Prachtig hoe die bliksem uit die wolk schijnt te komen en recht naar de kerk toegaat..... misschien als straf voor wat er de laatste tijd allemaal aan het licht gekomen is.....
                            Weet niet of het reeds geschreven is, maar ik zou het verlichtte venstertje nog wegclonen.
                            Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Weer reeds veel te veel commentaren om ze nog allemaal te lezen. Ik vind het een hele mooie derde. Prachtig hoe die bliksem uit die wolk schijnt te komen en recht naar de kerk toegaat..... misschien als straf voor wat er de laatste tijd allemaal aan het licht gekomen is.....
                              Weet niet of het reeds geschreven is, maar ik zou het verlichtte venstertje nog wegclonen.
                              Groetjes
                              Dat verlichte venstertje is de straat verlichting van de zijstraat.

Ik wil iederen nogmaals bedanken voor de positieve reacties.
                              Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Een prachtplaat en een perfecte update Grtjes Francine
                                Zo veel mensen, zoveel meningen
                                Groetjes Francine

Comment

Working...
                                X