Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wow ,bedankt allen voor de commentaren....Had het echt ni verwacht
Ik dacht eerst, dit IS toch een foto van een schilderij !?!? Ofwel een speciale bewerking toegepast, maar hier lijkt niks nog op natuurlijke bloemen..... of begin ik nu werkelijk zo slecht te zien ? Maar misschien zijn het bloemen die op water drijven, maar dat kan ook bijna niet, want in het midden scherp, rechts helemaal niet...... ik weet het niet meer.
Groetjes
Djivan, dit zijn echte korenbloemen en ik heb ze afgeknipt, mooi in een donker ovaal potje met een ietske water op de bodem gelegd en van bovenuit een beetje rechts getrokken.Dit allemaal in de buitenlucht,zonder de flits en ietwat scheef gehouden en daarom zijn ni alle bloemen scherp.Een korenbloem als je dat van dichtbij bekijkt heeft dat een enorm mooie structuur van bloemblaadjes en is echt de moeite om eens een close up van te maken zo was mijn gedacht....Ook eens proberen,maar ze zijn zeldzaam aan't worden....Bedankt voor je reactie en groetjes mie
Comment