Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoi, hoi.
Nu heb ik jullie lang genoeg opgezadeld met mijn creaties
De een al wat mooier dan de andere, maar goed.
Hier de laatste dus van een hevig buitje
Update: beginnend uit rechterhoek en minder verscherping
Merci om te kijken
en ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.
Last edited by jumpforjoy; 26 juni 2011, 12:26.
Reden: UPDATE
Deze plaat is voor mij de sterkste van de hele serie.
Goede uitdrukking van de situatie aan het eind (of begin) van een plotselinge stortbui.
En hoe die uitdrukking eventueel is versterkt, maakt mij niet uit.
Heel erg spijtig van de oververscherping, voor mij anders een echt mooie opname, dat de weg niet uit de rechterhoek vertrekt is voor mij niet echt belangrijk,
Renée
Ik heb gisteren een vegetarische loempia gegeten en die was ook wat over verscherpt dus
ben met het beeld in evenwicht. Een gedicht. Eenvoudig, maar o zo mooi als het alleen op
een bewolkte dag kan zijn.
Comment