Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I do

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• I do

Hallo,

Vorig weekend de kans gekregen om foto's te maken tijdens de trouw van een goede vriend.
    Graag had ik jullie mening eens gehoord over volgend reeksje, ik zou graag weten wat jullie ervan vinden.

Bedankt voor het kijken en eventuele comments,

Edje C
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Re: I do

1.- beetje spijtig van de achtergrond nog iets te druk en vooral die wee glaasjes naast het boeket storen een beetje

2;- niet echt opmerkingen, handen scherp wat waarschijnlijk het onderwerp was

3;- spreekt me niet aan, weet niet wat de bedoeling van deze opname is, wat je ermee wil vertellen ???

groetjes
    Renée

Comment

Mijn gevoelen volgt grotendeels deze van Renée Edje wat foto's 1 en 2 betreft. De derde vind ik dan wel speciaal, die omarming - enkel en alleen De sjaal is wel een storend element had beter zonder geweest
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

klassieke foto's, op veilig gespeeld.
        te veel ingezoomd op details.
        tip: zoom uit, toon wat meer van wat er rondom gebeurt, op zulke foto's valt meer te zien en ze blijven dan ook langer boeien.
        maar uiteraard, het aandoen van de ring, die hoort er gewoon bij.

Comment

1. je kan beter het boeket verplaatsen en op zoek gaan naar een mooi achtergrond (bokeh). Nu heb je gewoon een snapshot genomen van het boekt dat er toevallig lag. Dit zou nog werken indien het boeket in de kerk ligt en je ziet op de achtergrond het koppel. Maar nu heeft het weining meerwaarde. Pak het boekt vast en zoek mooi licht op.

2. Is een mooie opname, is niet altijd simpel. Uw witbalans is wel iets te warm naar mijn gevoel.

3. Kan passen in een collage maar alleen zegt het mij niets. De sjaal (?) is ook niet meteen een mooi detail. Ziet er oud en verkreukt uit. Ik ben meestal wel fan van zo'n detail shots, maar je moet de aandacht naar iets trekken. En dat is hier niet.

Het is ook moeilijk om iets te zeggen over 3 foto's. Want een huwelijk is natuurlijk een hele dag.

Denk dat het zeker niet slecht is om te beginnen
          succes
          Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
          website: http://www.hung.be
          facebook - Instagram

Comment

Eén en twee zeggen me niet zo veel. Zoals de tweede: duiven ring je, mensen ringeloor je,
            maar goed.
            Drie vind ik dan weer heel mooi, symbolisch. De tedere omhelzing en dan die sjaal die in
            het vervolg als een dekentje der liefde alles toedekt.

Comment

Bedankt allen voor de comments en vooral voor de tips .

Het is éénmalig hoor dat ik een trouwpartij gefotografeerd heb, ik had me goed voorbereid maar toch . Eens het allemaal begint gaat alles razendsnel en een pauze- of stop-knop is er niet tijdens heel het gebeuren. Héél moeilijk ook qua timing, net op de goede plaats staan op het goede moment om de best mogelijke foto te kunnen nemen. Ik wou er eigenlijk niet aan beginnen maar de bruidegom is zo iemand waar je gewoon geen nee kunt tegen zeggen. Het was een zéér leerrijke ervaring en ben tevreden met het resultaat maar het hoeft toch even niet meer de eerstvolgende maanden of jaren . Ook fysiek heel vermoeiend zo'n trouwdag, de dag erna aan den lijve ondervonden.

Bij de eerste heb ik de achtergrond er bewust in meegenomen, voor het koppel een mooie herinnering aan de live-muziek gebracht door hun vrienden/broer.

Omwille van privacy toon ik enkel deze close-ups, uiteraard heb ik ook uitgezoomd op het hele gebeuren .
              Verder heb ik inderdaad op veilig gespeeld omdat mij de nodige ervaring ontbrak om me buiten de lijntjes te wagen.
              "To boldly go where no man has gone before" was hier voor mij dus geen optie .

grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk bericht
                Ook fysiek heel vermoeiend zo'n trouwdag, de dag erna aan
                den lijve ondervonden.
                Je had toch part noch deel aan de huwelijksnacht, mag ik hopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                  Je had toch part noch deel aan de huwelijksnacht, mag ik hopen?
                  Laat ons zeggen dat mijn fysieke conditie ooit veel beter is geweest .
                  Ik heb om 1 uur 's nachts de camera ingepakt en was ik even later blij om in mijn eigen bedje te liggen.
                  Ik had vooral last van stramme spieren de volgende dag, 17 uren met je fototoestel op de been zijn is toch niet te onderschatten.

grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Eén en twee zeggen me niet zo veel. Zoals de tweede: duiven ring je, mensen ringeloor je,
                    maar goed.
                    Drie vind ik dan weer heel mooi, symbolisch. De tedere omhelzing en dan die sjaal die in
                    het vervolg als een dekentje der liefde alles toedekt.
                    Wat kan jij dat allemaal mooi inkleden, die gave heb ik niet
                    Renée

Comment

De derde ook voor mij,deze omhelzing verteld een heel verhaal,al vind ik ook dat de sjaal iets minder aanwezig mocht geweest zijn,toch een mooie deze Grtjes Francine
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

Comment

Working...
                      X