Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik land in Oostende

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ik land in Oostende

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
    Dit kan inderdaad bij het uploaden gebeuren maar ook in het resizen (verkleinen). Heb daar eveneens mee gesukkeld. Nu ben ik tevreden en vertel : alvorens te verkleinen voor de plaatsing verscherp ik de foto net een tikkeltje té scherp en dan resize via PSE. Bij de plaatsing is die overscherpte verdwenen en oogt ie gewoon scherp ! Ik plaats via Photobucket.

dat wist ik ook niet!
    ik verklein via Light Image Resizer. En verscherp meestal altijd eens (op het einde van mijn 'bewerkingen', maar niet zodat ik overscherpte heb.

over de foto: ik heb 12 jaar ik Middelkerke gewerkt (mess officieren, daar was ik chef kok) en heb daar t"och af en toe zo eens" een vliegtuig vééééééél dichter zien overvliegen hoor.

standpunt vind ik zeer goed gekozen,
    scherpte?
    hmmm

valt bij mij hier (vergroot tot 200% op mijn scherm) toch goed mee. Het linker kabine-tje is het scherpst

en voor mij ook de kleurenversie graag, wegens inderdaad het pastelkleurig vakantiegevoel
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Re: Ik land in Oostende

Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
      Waar ligt dan volgens u de onscherpte?
      82mm
      1/320
      f10,0
      iso200
      De foto is genomen met een FF
      Bereken de DOF maar eens.
      Er zou dus iets fout moeten gegaan zijn met het uploaden want anders kan het niet.
      Bedankt voor uw reactie
      Mvg,
      Eddy
      Ik weet niet waaraan de onscherpte ligt. Instellingen zijn goed, volgens mij...
      Dus: ofwel bewegingsonscherpte tijdens het nemen van de foto, ofwel een probleem bij het uploaden / verscherpen.

Ik zie vnl. onscherpte aan de strandkabines en aan het vliegtuig. De aanlegsteiger kan ik moeilijker beoordelen op deze resolutie.
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Working...
      X