Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nee, dat niet. Maar vanwege de emotie in de foto is het soms beter in zwart/wit waar de expressie sterker uit de verf komt. Kleur is vrolijkheid en leidt soms af (aandacht) ! Daarom mijn vraag.
Nee, dat niet. Maar vanwege de emotie in de foto is het soms beter in zwart/wit waar de expressie sterker uit de verf komt. Kleur is vrolijkheid en leidt soms af (aandacht) ! Daarom mijn vraag.
en ik dol gelukkig dat de kleur is goed zit en dan kom jij met zwart-wit aan draven
Actie, emotie en mooi in close-up Vanwege de kleuren, al eens in zwart/wit gezet ?
hey raymond van daag nog eens bekeken voor het omzetten naar zwart wit en ik kwan echter niet tot het gewenste resultaat, daar de handen meer licht kregen en deze dan nog meer aandacht trekken terwijl ze in de onscherpe vallen.
Comment