Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Frans onweer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Frans onweer

Een paar sfeerfoto's: 1 is voor het onweer, 2 tijdens, 3 erna. Ik vind enkel de eerste ok, de volgende passen wel in het verhaal.

Exif
    Camera Model: Canon (Canon EOS 1000D)
    Lens Focal Length: 18,00 mm (EF-S18-55mm f/3.5-5.6 IS)
    Shutter Speed: 1/60 sec
    F-Number: F22,0
    ISO: 200

Exif
    Shutter Speed: 1/250 sec
    F-Number: F4,0

Exif
    Shutter Speed: 1/1000 sec
    F-Number: F4,0

Bedankt voor het kijken
    Beginner, gebeten om te leren.

Re: Frans onweer

ik vind het een mooi verhaal, eigenlijk had 3 x dezelfde plaats nog beter geweest
    ('t is wel dezelfde straat)
    de 2e is't minst (niet alleen vanwege het merk )
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Jammer van die stomme witte bus op de eerste, want die vind ik verder prachtig.

Comment

1: mooie dreiging op komst. Idd een beetje jammer van het witte busje dat met nogal wat aandacht gaat lopen, maar daar kan je niet aan doen.

2: ik begrijp de bedoeling hier, maar ik vind dat het er niet helemaal uitkomt... Hetgeen op de foto staat is minder boeiend. Misschien was het beter geweest indien je meer een totaalbeeld van de straat getrokken had (om de plotse leegte te benadrukken). Enfin, 't is maar een idee hoor... Jammer dat je de regen niet beter ziet, maar dat zal wel niet makkelijk zijn... Wel leuk dat je op de foto kan zien dat je zelf onder een afdak staat.

3: een beetje krap in 't kader (boven de kerktoren had ik graag nog wat ruimte gezien). Het doek in de rechterbovenhoek zou ik proberen weg te clonen. Verder denk ik dat de foto wat meer pit (verzadiging, contrast) kan gebruiken...

'k Hoop dat je hier wat aan hebt. In ieder geval leuk idee voor een reeksje .
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Bedankt voor de reacties. Daar kan ik bij een volgende gelegenheid rekening mee houden.

Ik durfde tijdens de plensbui geen ander standpunt innemen, anders was de camera gegarandeerd kletsnat . Hoewel ik wel de lege straat had kunnen proberen, maar die die-hards onder het tentje leken me interessanter.

Wat me nu wel opvalt: de foto's hier zijn veel minder scherp dan de originelen. Komt dat door het verkleinen met bd-sizer?
          Beginner, gebeten om te leren.

Comment

Zonder die witte bus zie je het donker er omheen niet.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

Comment

Working...
            X