Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik heb het niet zo voor rozen, ze hebben namelijk heimelijke stekels.
ik hou wel van druppeltjes zij gaan mooi gaan blinken in het zonnetje, net zoals op de foto mooi te zien is.
Had ik nu net ook zulke wenende roos (andere kleur) zeker. Hoeft (wenen) niet hoor zelfs niet symbolisch . 't Is een mooie groeit die op de werf? Je kan er beter mee lachen is veel gezonder!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Had ik nu net ook zulke wenende roos (andere kleur) zeker. Hoeft (wenen) niet hoor zelfs niet symbolisch . 't Is een mooie groeit die op de werf? Je kan er beter mee lachen is veel gezonder!
Plaats gerust je roos Bommasien, iedere opname is anders Voor diegenen die me nog niet kennen : ik lach heel graag en dat doe ik hoor
Knappe foto voor de druppeltjes op het rood/roze vind ik zeer mooi maar ik wist niet dat dit jou stijl was
grtjs Anke
Stijl ? Dat oordeel laat ik aan anderen over maar kan je wel vertellen dat ik veelzijdig ben, dus (bijna) alle genres weet te appreciëren en ze zelf ook beoefen. Als je mijn plaatsingen overloopt zal je dat snel merken - ook in de nabije toekomst
Als zijdezacht. Vroeger waren rozen wit. Tot de een of andere Griek op het slagveld een
dolkstoot kreeg en verzorgd werd door zijn geliefde. Toen waren de rozen rood en zonder
doornen zijn ze mij iets te dood.
Comment