Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Foto is geweldig. Maar ja, dat zijn uw foto's wel vaker. Bovendien is deze boeiend en zelfs
spannend. Maar ik zit weer met mijn gedachten elders en vroeg me af, dat indien slakken
trouwen ze dan in hetzelfde huisje gaan wonen?
Foto is geweldig. Maar ja, dat zijn uw foto's wel vaker. Bovendien is deze boeiend en zelfs
spannend. Maar ik zit weer met mijn gedachten elders en vroeg me af, dat indien slakken
trouwen ze dan in hetzelfde huisje gaan wonen?
Hahahahahahaha Jammer dat ik de slak in het park gezet heb anders had ik hem/haar kunnen volgen en jou een antwoord kunnen geven op deze dringende vraag
Wat ik wel weet dat is dat ze witten eitjes leggen (glazig ) die heel mooi rond zijn maar dat er met angst en beven naar gekeken en gezocht gaat worden ........
ik hoef niet te vertellen waarom hé
bedankt weer voor je leuke reactie
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Wat ik wel weet dat is dat ze witten eitjes leggen (glazig ) die heel mooi rond zijn maar dat er met angst en beven naar gekeken en gezocht gaat worden ........
ik hoef niet te vertellen waarom hé
Pimpeltje
weet je dat er zelfs slakkenkaviaar is tegenwoordig?
en... lekker!! (wanneer je op zo'n bolletje bijt, barst het open en krijg je een explosie van bossmaken)
Comment