Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Avond aan onze kust

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Avond aan onze kust

[canon eos 550d-1/6sec--f/5.6--Iso 400--no flash[/CENTER]
    AANPASSING:

Bedankt om te kijken en uw opmerking na te later
    Last edited by bommasien; 19 juni 2011, 14:31.
    vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Re: Avond aan onze kust

Mooie kleuren, knappe compositie ook. Deze foto mag je zeker niet in zwart-wit omzetten vind ik persoonlijk. Maar ik zie precies wel wat ruis en/of onscherpte.

Comment

die in kleur is weeral een hele mooie (die ZW zegt me niets)
      het heeft iets dat de horizon in het midden ligt
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

zw/w is inderdaad overbodig.
        Eerste goed van compositie maar iets teveel ruis/korrel waardoor mi ook niet echt scherp.
        mvg,
        Sandorfi.
        Look, I'm not an intellectual - I just take pictures.

Comment

hmmm vind het moeilijk mij hier over uit te spreken, ga toch een poging wagen.
          ik vind het geel best mooi in de lucht maar heb de indruk dat er een gele zweem over het geheel hangt(witbalans of avondzon?) en zoals ik al zij is dit mooi in de lucht maar stoort dit mij in de voorgrond.
          als van de onderzijde een flink stuk weg cropt tot net iets onder de paaltjes of net boven de tak, stoort het geel al winder en krijg je mijn inziens een sterkere compo, de zwart wit omzetting vind ik hier niet passen.

ps ik wil uw werk zeker niet afbreken, wel mijn eerlijke mening geven.

groetjes
          renske

Comment

Sien, je was zo goed op weg om scherpe(re) prenten af te leveren, maar deze zit er weer
            helemaal naast. Net zoals die met de druppels. En dat is jammer want de foto heeft best
            een mooie sfeer.

Comment

Zoals Renske zegt, stuk eraf tot onder paaltje, krijg je wel een sterkere foto.
              Verder vind ik hem heel mooi qua kleur en sfeer
              en wat die scherpte betreft, durf ik mij niet over uitspreken, want dat is ook altijd mijn grootste probleem, heb je voor deze foto een statief gebruikt?
              Groetjes Rosie
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Ben het eens met de vorige schrijvers in zoverre
                Dat ik er weg van ben en ik zeg jou dat dit echt jou specialiteit gaat worden
                grt,
                Pimpeltje
                Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
                Pimpel

Comment

Sien, dit is een heel mooie en rustige foto waar eigenlijk veel meer in zit,prachtig gedaan hoor,maar jammer van je gele zweem,zou dit wegwerken en een stukje afdoen onderaan.Als je dit wil neem ik de foto deze namiddag even onder handen en stuur je dan de uitleg,ik werk met PS en jij? Grtjes Francine
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

Comment

Qua kleur, sfeer en compo een hele fijne foto.
                    Wat ruis en onscherpte.
                    Maar toch vind ik hem .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                      Sien, dit is een heel mooie en rustige foto waar eigenlijk veel meer in zit,prachtig gedaan hoor,maar jammer van je gele zweem,zou dit wegwerken en een stukje afdoen onderaan.Als je dit wil neem ik de foto deze namiddag even onder handen en stuur je dan de uitleg,ik werk met PS en jij? Grtjes Francine
                      ondertussen wat bewerkt, ik ken (nog) niets van PS ik volg een cursuus Lightroom, maar ik bewerk zo summier mogelijk. Toch bedankt voor de croptip!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
                        Zoals Renske zegt, stuk eraf tot onder paaltje, krijg je wel een sterkere foto.
                        Verder vind ik hem heel mooi qua kleur en sfeer
                        en wat die scherpte betreft, durf ik mij niet over uitspreken, want dat is ook altijd mijn grootste probleem, heb je voor deze foto een statief gebruikt?
                        Groetjes Rosie
                        ik heb bijdeze de raad opgevolgt om een stuk onderaan af te doen, gaat makkelijker dan gras . Bedankt voor je bezoekjes en opmerking

Comment

2de is veel beter! minder ruis en zoals mijn voorgangers zeiden, komt de compo sterker over nu

Ik vraag me alleen af hoe je 550D zoveel ruis produceert op ISO 400
                          Groetjes,
                          Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                            hmmm vind het moeilijk mij hier over uit te spreken, ga toch een poging wagen.
                            ik vind het geel best mooi in de lucht maar heb de indruk dat er een gele zweem over het geheel hangt(witbalans of avondzon?) en zoals ik al zij is dit mooi in de lucht maar stoort dit mij in de voorgrond.
                            als van de onderzijde een flink stuk weg cropt tot net iets onder de paaltjes of net boven de tak, stoort het geel al winder en krijg je mijn inziens een sterkere compo, de zwart wit omzetting vind ik hier niet passen.

ps ik wil uw werk zeker niet afbreken, wel mijn eerlijke mening geven.

groetjes
                            renske
                            Graag zelfs je commentaar! ik leer hier enorm van. Ik heb onderaan gecropt en is mi echt beter! bedankt

Comment

Waarschijnlijk had je er drie geplaatst ? De eerste is verdwenen. De laatste in kleur is heel mooi van opname en sfeer Mist iets aan scherpte.
                              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                              X