Mooie kleuren, knappe compositie ook. Deze foto mag je zeker niet in zwart-wit omzetten vind ik persoonlijk. Maar ik zie precies wel wat ruis en/of onscherpte.
hmmm vind het moeilijk mij hier over uit te spreken, ga toch een poging wagen.
ik vind het geel best mooi in de lucht maar heb de indruk dat er een gele zweem over het geheel hangt(witbalans of avondzon?) en zoals ik al zij is dit mooi in de lucht maar stoort dit mij in de voorgrond.
als van de onderzijde een flink stuk weg cropt tot net iets onder de paaltjes of net boven de tak, stoort het geel al winder en krijg je mijn inziens een sterkere compo, de zwart wit omzetting vind ik hier niet passen.
ps ik wil uw werk zeker niet afbreken, wel mijn eerlijke mening geven.
Sien, je was zo goed op weg om scherpe(re) prenten af te leveren, maar deze zit er weer
helemaal naast. Net zoals die met de druppels. En dat is jammer want de foto heeft best
een mooie sfeer.
Zoals Renske zegt, stuk eraf tot onder paaltje, krijg je wel een sterkere foto.
Verder vind ik hem heel mooi qua kleur en sfeer
en wat die scherpte betreft, durf ik mij niet over uitspreken, want dat is ook altijd mijn grootste probleem, heb je voor deze foto een statief gebruikt?
Groetjes Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Sien, dit is een heel mooie en rustige foto waar eigenlijk veel meer in zit,prachtig gedaan hoor,maar jammer van je gele zweem,zou dit wegwerken en een stukje afdoen onderaan.Als je dit wil neem ik de foto deze namiddag even onder handen en stuur je dan de uitleg,ik werk met PS en jij? Grtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Sien, dit is een heel mooie en rustige foto waar eigenlijk veel meer in zit,prachtig gedaan hoor,maar jammer van je gele zweem,zou dit wegwerken en een stukje afdoen onderaan.Als je dit wil neem ik de foto deze namiddag even onder handen en stuur je dan de uitleg,ik werk met PS en jij? Grtjes Francine
ondertussen wat bewerkt, ik ken (nog) niets van PS ik volg een cursuus Lightroom, maar ik bewerk zo summier mogelijk. Toch bedankt voor de croptip!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Zoals Renske zegt, stuk eraf tot onder paaltje, krijg je wel een sterkere foto.
Verder vind ik hem heel mooi qua kleur en sfeer
en wat die scherpte betreft, durf ik mij niet over uitspreken, want dat is ook altijd mijn grootste probleem, heb je voor deze foto een statief gebruikt?
Groetjes Rosie
ik heb bijdeze de raad opgevolgt om een stuk onderaan af te doen, gaat makkelijker dan gras . Bedankt voor je bezoekjes en opmerking
hmmm vind het moeilijk mij hier over uit te spreken, ga toch een poging wagen.
ik vind het geel best mooi in de lucht maar heb de indruk dat er een gele zweem over het geheel hangt(witbalans of avondzon?) en zoals ik al zij is dit mooi in de lucht maar stoort dit mij in de voorgrond.
als van de onderzijde een flink stuk weg cropt tot net iets onder de paaltjes of net boven de tak, stoort het geel al winder en krijg je mijn inziens een sterkere compo, de zwart wit omzetting vind ik hier niet passen.
ps ik wil uw werk zeker niet afbreken, wel mijn eerlijke mening geven.
groetjes
renske
Graag zelfs je commentaar! ik leer hier enorm van. Ik heb onderaan gecropt en is mi echt beter! bedankt
Comment