Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Als dit nog maar oefenen is , dan kijk ik graag uit naar je volgende
Bedankt voor je reactie!
Het was inderdaad "maar" een oefening, maar weeral eentje waar ik veel uit geleerd heb dankzij de comments hier. Nu nog verder oefenen met langere sluitertijden en ook met een andere lens (om het verschil te zien...).
Bedankt voor je reactie!
Het was inderdaad "maar" een oefening, maar weeral eentje waar ik veel uit geleerd heb dankzij de comments hier. Nu nog verder oefenen met langere sluitertijden en ook met een andere lens (om het verschil te zien...).
Zeker niet mis en misschien nog een tip: zet de vibratiereductie 'uit' of op 'active' daar die de panning tegenwerkt.
Zeker niet mis en misschien nog een tip: zet de vibratiereductie 'uit' of op 'active' daar die de panning tegenwerkt.
Ja, ik heb dat al een paar keer gelezen, maar al even veel gelezen dat dit toch niet zou kloppen met de nieuwere lenzen... Ikzelf heb er geen idee van. Tot nu toe heb ik de IS nog nooit uitgezet bij panning... Zou de achtergrond al onscherper zijn indien IS uit staat (met dezelfde sluitertijd)?
Comment