Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Slaap der onschuldigen, en dat is mooi, maar ik denk dat ik het iets meer ruimte gegeven
zou hebben.
Hier moet ik volgen,links mocht wat meer ruimte,verder een prachtige foto met een heel mooi scherpteverloop,zou hier niet meer contrast toevoegen,bij babyfoto's neemt dit het tedere weg,hij is heel mooi omgezet deze foto,prachtig zou ik zeggen.Grtjes Francine
klopt, bewust niet voor zwart-wit gegaan maar de "creamtone" in LR. Zw-w komt ineens een pak harder over en ik wou hier het zachte van de baby benadrukken...
en helaas wat krap in het kader, ga ik volledig mee akkoord, ik had iets te royaal gezoomd, want niet gecropt dus geen correctie mogelijk.
Ik deel de mening van Francine, ik zou ook niet met de schuifjes gaan spelen en verder deze mooie foto zijn tederheid laten behouden .
Probeer je foto hier eens te centreren, gaat volgens mij dat krappe gevoel links wel een beetje verminderen.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment