Ok, heb hem nu wat groter kunnen publiceren. Was al een tijdje dit forum mee aan het volgen en vond dat het nu toch wel tijd werd om er zelf eens iets op te zetten.
Een hele mooie voor een eersteling. Toch een kleine opmerking. Helt nogal naar rechts. Bij het bekijken van de oever dacht ik het, maar bij het trekken van de loodlijnen in PS langs de hangende kraankabels, en langs de opbouw achteraan het schip bleek het juist.
Even rechtzetten misschien.
Groetjes
Een hele mooie voor een eersteling. Toch een kleine opmerking. Helt nogal naar rechts. Bij het bekijken van de oever dacht ik het, maar bij het trekken van de loodlijnen in PS langs de hangende kraankabels, en langs de opbouw achteraan het schip bleek het juist.
Even rechtzetten misschien.
Groetjes
Bedankt, ik heb de foto nu wat rechter gezet. Ik denk wel dat het beter is zo. Bedankt voor de opmerking!
Bedankt, ik heb de foto nu wat rechter gezet. Ik denk wel dat het beter is zo. Bedankt voor de opmerking!
Is dik in orde nu. Ter informatie : altijd beter de eerste plaatsing laten staan en de verbeterde er juist onder plaatsen als update, zo kan iedereen nog de wijziging(en) zien .
Comment