Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja goed geraden
De Vlindertuin Kwadendamme in Zeeland Langeweegje
Heerlijk en genoten dat wij hebben
Voor het eerst na mijn thuis zitten maar nog wel met de auto en niet op de fiets helaas
dank je wel voor je reactie
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Maar Pimpeltje toch, hoe prachtig heb je dat weer gedaan
En dat zien we aan je foto's, jij bent geen stads persoon maar een natuur talent
grt Rosie
Jij hebt het goed geraden hoor Rosie ik ben echt geen winkel mens ,
Mijn bed zou ik in de natuur willen plaatsen
Maar ik moet rekening houden met mijn lief
Bedankt voor je lieve reactie
grt,
Pimpeltje
Pimpel
Haha, ons Pimpeltje is nog niet gebonden Goede opnames moet we niet meer leren maken, nu kan jij het ons leren ! Mooie sfeervolle opname en steeds schitterend van licht en kleur
Haha, ons Pimpeltje is nog niet gebonden Goede opnames moet we niet meer leren maken, nu kan jij het ons leren ! Mooie sfeervolle opname en steeds schitterend van licht en kleur
Lacht jij mij uit Grrrrrrr
Of lacht jij me toe
Hoe bedoel je met NIET GEBONDEN
Bedankt voor je fijne reactie
Pimpeltje
Pimpel
Waarom zou ik me de moeite doen om naar daar te gaan als ik ze hier zo mooi een poosje
op mijn gemak kan bewonderen.
En niet gebonden: dat is als we nog geen maizena aan de saus hebben toegevoegd, om ze
te binden. Precies.
Waarom zou ik me de moeite doen om naar daar te gaan als ik ze hier zo mooi een poosje
op mijn gemak kan bewonderen.
En niet gebonden: dat is als we nog geen maizena aan de saus hebben toegevoegd, om ze
te binden. Precies.
Hahahahahahahahaha Grapjas
Kijk jij maar lekker hoor ik ga er elke dag een neerzetten tot ze op zijn .
500 foto's gemaakt dus nog meer als een jaar lang ( grapje )
Bedankt voor je reactie ,
Pimpeltje
Pimpel
Comment