Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind ik persoonlijk mooier dan die van de Rozenhoedkaai. Nog een paar honderd meter
verder wandelen, tot even voorbij de Swaene en de sfeer wordt almaar mooier.
Mooi!
Als je deze foto vergelijkt met de foto van de Rozenhoedkaai, dan merk je het verschil in instellingen goed op (vind ik). Met die 15 sec. was de foto - voor mij - iets te licht, terwijl hier (met 1/2 sec.) de belichting veel beter is.
merci
Moet nog veel leren over de instellingen hoor; voorlopig draai in van het ene uiterste naar het andere uiterste aan het wieltje op mijn camera. Maar ik begin het te minderen
nog even over de Rozenhoedkaai:
we stonden daar met een man of 15 (onze klas) foto's te nemen op statief. Hoorde ik een Duitse toerist (met compact camera) tegen zijn vrouw al spottend zeggen: "hahaha, moet je die mensen zien, zo een grote camera en dan hebben ze een statief nodig om foto's te nemen. "
merci
nog even over de Rozenhoedkaai:
we stonden daar met een man of 15 (onze klas) foto's te nemen op statief. Hoorde ik een Duitse toerist (met compact camera) tegen zijn vrouw al spottend zeggen: "hahaha, moet je die mensen zien, zo een grote camera en dan hebben ze een statief nodig om foto's te nemen. "
Schitterend!
In december heb ik daar ook met mijn medecursisten gestaan... Ook allemaal op een rijtje en allemaal hetzelfde aan het fotograferen... Maar, het was wel een goede oefening om de camera beter te begrijpen. Ook wij kregen heel wat commentaar
merci Hoorde ik een Duitse toerist (met compact camera)
tegen zijn vrouw al spottend zeggen: "hahaha, moet je die mensen zien, zo een grote camera en dan hebben ze een statief nodig om foto's te nemen. "
Onze taalkennis, dat wordt wel eens onderschat. Niet alleen door Duitsers, ook de Fransen
hebben er wat van weg. Aan mijn geestelijke gezondheid werd zo door eens Franse madam
getwijfeld omdat ik foto's trok van mensen die foto's aan het trekken waren. Ik heb mijn
schouders opgehaald en een foto van haar gemaakt. Toen was ze vlug onder de voeten uit.
Maar die Duitser, hij had misschien gelijk.
Ook ik vind deze heel wat mooier/beter als je vorige van Brugge. Moet ik me ook eens aan wagen aan die avond/nachtfotografie.... misschien volgende week al aan de Dom van Keulen .
En Doudeke..... de Duitsers hebben meestal gelijk hoor...... alhoewel ze ook reeds tweemaal ongelijk hadden .
Comment