Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het was voor mij de eerste keer Peer, en het is zeker voor herhaling vatbaar. Dit jaar ziet de line-up er weer fantastisch uit, maar ik ben helaas op vakantie.
En ja, The Hoax... Wat een energie. Sinds die dag dus de favoriete band van mijn zoon van 11. Hij heeft die dag alle 3 cd's gekocht.
De avond daarna stonden we in Gent voor Bonamassa, maar geen kans gehad om foto's te maken.
Ik heb de eerste foto omgezet naar z/w met Capture NX2, maar daar wordt hij toch wel erg saai van, zelfs als ik het contrast omhoog schroef, en een oranje filter toepas. Achter deze werkwijze zat geen echt plan; het was de eerste keer dat ik zoiets probeer. Ik begrijp wel wat je voor ogen had: een hele krachtige z/w foto.
Alle foto's zijn zonder flits genomen. Ik had gehoord dat flitsen op concerten niet mag.
Nr 1 is genomen met een oude 80-200 die mijn maat bij zich had.
Nr 2 is genomen met de 70-300 kit lens.
Nr 3 is genomen met de 18-105DX kit lens
Comment