Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zonsondergang

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zonsondergang

hallo, dit is mijn eerste foto ervaring, en graag zou ik enkele tips willen.
    wat vinden jullie van deze foto?

hier een aanpassing van de eerste foto

en hier nog een andere

tips en commentaar altijd welkom
    Last edited by kimmii; 13 juni 2011, 22:11.

Re: zonsondergang

Mooie zonsondergang, maar toch een paar opmerkingen.
    Ik zou er onderaan een stuk afdoen, zodat het water met de weerspiegeling er af vallen. Die 'tweede' zon in het water is er voor mij een beetje te veel aan. Ook een nogal pikzwarte rechterkant. Ook geen ideale locatie wegens de lelijke draden die door het beeld lopen.

PS Als dit je eerste foto ervaring is, zou ik persoonlijk toch met iets makkelijkers starten hoor.

Groetjes

Comment

ik volg hierin dat de weerspiegeling van de zon er hier te veel aan is. Afsnijden net aan het water gaat al stuk beter zijn! de draden zijn jammer genoeg wel een erg storende factor.Camera iets meer naar links draaien had die rechtse donkere bomen minder op de foto gezet en had beter geweest (weet niet of de links kant nog vrij was)!

Comment

thx voor de reacties

dit is namelijk niet aan het water getrokken, maar bij mij voor de deur, de weerkaatsing is van een wagen, en links staat een huis.

ik heb er nog enkele, zal eens kijken welke beter is, en waar de foto mss minder zwaar is, ook zal ik deze bisnijden.

bedankt voor de reacties, zo kan ik toch wat bijleren

kimmii
        Last edited by kimmii; 13 juni 2011, 21:50.

Comment

ik vind die eerste goed hoor, zelfs met dat "auto-water" en die zwarte rechterkant
          (natuurlijk zonder die draden)
          je gecropte is minder

je 2e foto kan niet tippen aan je eerste (zonder draden natuurlijk)
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
          X