Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Tof
Zijn ze de toren van Pisa aan 't zetten?
Het lijkt me allemaal zo scheef
Mvg,
Eddy
IK denk dat hij ons hier voor schut zet ?
Kijk naar de paaltjes in de grond ( laarzen ) , de lijn van de foto loopt evenwijdig met die paaltjes , het is daar echt scheef
"Niets is wat het lijkt" herinner je !
mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Een heerlijke Actie foto , en de blikken op hun gezicht laat zien dat ze er voor 100 % bij hun werk zijn
Dat zit wel goed voor het eind resultaat
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
ik vind het ook wat krapjes, hierdoor is het mij iets te druk...
ze zijn dan ook wel hard aan het werk , maar iets meer rust op de foto creeren mag van mij wel.
daarnaast ook wat bewegingsonscherpte..
wel de serieuze blik van de kraanwerker goed gevangen.
Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
Canon powershot s120
Een heerlijke Actie foto , en de blikken op hun gezicht laat zien dat ze er voor 100 % bij hun werk zijn
Dat zit wel goed voor het eind resultaat
grt,
Pimpeltje
Hoe zou je zelf zijn als je 'baas' foto's staat te nemen . En scheef..... natuurlijk, ze zijn pas begonnen met de wapening in het verse beton te plaatsen, je ziet op de achtergrond de betonmixer die het gebracht heeft. Nu moeten ze nog de laser hanteren en stutten aanbrengen.....niet alles tegelijk hé.
De werfleider of -coördinator zal alles wel in goede banen leiden...... is het niet G.R. ?
Voor mij een mooie, uit het dagelijkse leven gegrepen.....
Het leven zoals het is......DE WERF.
Hoe zou je zelf zijn als je 'baas' foto's staat te nemen . En scheef..... natuurlijk, ze zijn pas begonnen met de wapening in het verse beton te plaatsen, je ziet op de achtergrond de betonmixer die het gebracht heeft. Nu moeten ze nog de laser hanteren en stutten aanbrengen.....niet alles tegelijk hé.
De werfleider of -coördinator zal alles wel in goede bijna leiden...... is het niet G.R. ?
Voor mij een mooie, uit het dagelijkse leven gegrepen.....
Het leven zoals het is......DE WERF.
Comment