Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Wat vinden jullie van de compositie? De scherpte ligt niet perfect, maar ik vond hem toch mooi genoeg om te plaatsen. Helaas heb ik geen fotobewerkingssoftware dus het is zwart/wit direct van de camera.
Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
Canon powershot s120
kan ik een foto als deze ook in een ander forum plaatsen? of is het echt alleen geschikt voor de beginnershoek?
Zie mijn reactie in je ander topic.
Maar, nog iets: je mag in de beginnershoek slechts 1 topic per dag posten (met max. 3 foto's per topic). Dit is je tweede post voor vandaag...
Het spijt me; ik zal mijn enthousiasme voortaan beteugelen en maar 1 post per dag plaatsen. Ik was gewoon benieuwd naar de mening van een senior/expert; is dit goed genoeg voor buiten de beginnershoek.
PS: hoe kan ik een moderator vragen deze foto te verplaatsen? Als dat gewoon door deze post kan...dan hierbij: zou u deze post kunnen verplaatsen naar het forum mensen?
Canon powershot s120
Het spijt me; ik zal mijn enthousiasme voortaan beteugelen en maar 1 post per dag plaatsen. Ik was gewoon benieuwd naar de mening van een senior/expert; is dit goed genoeg voor buiten de beginnershoek.
PS: hoe kan ik een moderator vragen deze foto te verplaatsen? Als dat gewoon door deze post kan...dan hierbij: zou u deze post kunnen verplaatsen naar het forum mensen?
Stuur anders eens een persoonlijk berichtje naar Sannepoes bvb.
Bedankt Bouk.
Ik zal kijken of ik haar nog eens zover kan krijgen om zo mooi te lachen en dan het diafragma wat meer knijpen.
PS: als ik een foto toevoeg aan deze post, geldt dat dan ook als mijn 1 post per categorie per dag? of mag ik er vrolijk nog een andere nieuwe post tegenaan gooien?
Canon powershot s120
PS: als ik een foto toevoeg aan deze post, geldt dat dan ook als mijn 1 post per categorie per dag? of mag ik er vrolijk nog een andere nieuwe post tegenaan gooien?
deze post is van gisteren dus een nieuwe mag ook.
grt,bouk.
Comment