Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel mooi vastgelegd...en de aanwezigheid van mensen toont pas hoe impressionant de rotspartij wel is Ikzelf had er links en onder nog wat afgehaald maar dat is louter persoonlijke smaak...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Titel voor de foto vind ik niet zo goed gekozen. Het 'window' die die rots maakt is hier niet het belangrijkste in de foto, wel het samenspel van de mensen en de rots. En dat vind ik belangrijker.
Verder erg mooie foto, voorkeur voor de eerste!
Grtz, Jelle
Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Misschien inderdaad even mijn reden tot "knippen" verduidelijken...
Gezien de titel kan ik enkel maar aannemen dat de rotspartij het hoofdonderwerp van de foto moet zijn.
Gezien er veel "lege" zee op de eerste foto staat denk ik dat de rotspartij iets nadrukkelijker zou zijn bij het aan de linker zijde verminderen van de horizon met de zee...
Maar zoals eerder geschreven...is kwestie van smaak.
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Geef mij maar de eerste. Indrukwekkende rotspartij door de mensen die er op te zien zijn. Ik zie wel in het histogram, dat de rechterzijde niet volledig benut werd. Na schuiven wordt ie een ietsje meer helder.
Groetjes
Titels en foto's soms geen gemakkelijke keuze en dit was er zo een voor mij .
Ik wil alvast iedereen bedanken voor de reacties en het kijken en hierbij nog een laatste up.
M.V.G.
Comment