Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salvador

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Salvador


    IMG_3991 by Danino Rey, on Flickr

    zeg het maar.

    Ik heb nog veel te leren en krijg daarom graag veel opbouwende kritiek.

  • #2
    Re: Salvador


    't heeft wel iets
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: Salvador

      Ik vind hem best mooi als ie groter (1024 x 683) is te zien op je flickr site komt hij meer tot zijn recht.
      Nikon D300s + Nikon AF-S VR 18-200mm + Nikon AF-S VR 105mm f/2.8G ED-IF Micro + en Speedlight SB-800;
      Lidnummer BD0066BE

      Comment


      • #4
        Re: Salvador

        Compositie hele goed, interessante voorgrond, leuk doorkijkje en leuke achtergrond. Alleen ben ik niet zeker over de scherpte, lijkt me dat de voorgrond wat onscherp is.

        Grtz, Jelle
        Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
        You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...

        Comment


        • #5
          Re: Salvador

          Ik vind het contrast tussen de voorgrond en de skyline geweldig boeiend!
          En een surrealistisch sfeertje hierdoor.
          het doorkijkje ben ik niet helemaal zeker van, ik denk dat het zonder die brug ook een hele mooie zou kunnen zijn.

          Comment


          • #6
            Re: Salvador

            Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
            Ik vind het contrast tussen de voorgrond en de skyline geweldig boeiend!
            En een surrealistisch sfeertje hierdoor.
            het doorkijkje ben ik niet helemaal zeker van, ik denk dat het zonder die brug ook een hele mooie zou kunnen zijn.
            Ik sluit me hierbij aan.
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

            Comment


            • #7
              Re: Salvador

              Oorspronkelijk geplaatst door Skelleke Bekijk bericht
              Compositie hele goed, interessante voorgrond, leuk doorkijkje en leuke achtergrond. Alleen ben ik niet zeker over de scherpte, lijkt me dat de voorgrond wat onscherp is.

              Grtz, Jelle

              Ik heb hetzelfde oordeel als schelleke,
              Spijtig dat je de foto niiet groter post mag tot max 900 px aan de langste zijde en dit formmaat kijkt toch wel iets beter.
              Renée

              Comment


              • #8
                Re: Salvador

                Goed gezien deze leuke doorkijk, maar persoonlijk zou ik de kustlijn voor de gebouwen horizontaal zetten, nu helt het nogal af naar rechts. Ik mis ook wat scherpte, maar aangezien de exif gegevens ontbreken is het gissen naar de oorzaak.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Salvador


                  IMG_3993 by Danino Rey, on Flickr

                  een versie zonder doorkijkje...

                  Wat het formaat betreft: Flickr heeft geen 900px versie. Helaas. En op reis heb ik geen zin om te beginnen exporteren naar een ander formaat om dan ergens anders te uploaden, enz. enz

                  Wat de exif betreft, die heb ik er niet uitgehaald hoor. Op Flickr worden ze in ieder geval wel nog weergegeven. Raar dus.

                  Terechte opmerking dat de horizon precies wat afhelt. Moet ik nog eens verhelpen, het was me eerder niet opgevallen.

                  Bedank iedereen voor het kijken en om de tijd te nemen om even te reageren.

                  Ik heb nog veel te leren en krijg daarom graag veel opbouwende kritiek.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Salvador

                    De 2de foto vind ik een stuk mooier.
                    Het doorkijkje in de 1ste foto wringt voor mij wat omdat het vrij krap gekadreerd is.
                    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                    Comment

                    Working...
                    X