Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Opgelet: dit is het tweede topic dat je vandaag in de beginnershoek opent... Hier mag je maximaal 1 topic openen per dag (met max. 3 foto's per topic).
Mooie foto. Misschien een beetje krap in 't kader bovenaan...
Leuk onderwerp om foto's van te maken. Hierbij storen de 2 lichten in de achtergrond me wel, mijn aandacht wordt er voortdurend door afgeleid. Ander standpunt (indien mogelijk) was misschien beter geweest.
Grtz, Jelle
Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
Heel mooi die 'waterwaas' . Ik zou ook liever de fontein recht omhoog zien spuiten (makkelijk te corrigeren), en voor mij storen vooral die spots op de achtergrond, deze in het water vind ik zelfs OK. Maar ik ben geen avond/nachtfotograaf dus......
Groetjes
Comment