Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Het is een beetje moeilijk omdat je niet echt een onderwerp hebt. Foto moet het dus
hebben van schoonheid op zich... en daar zit ik nog over na te denken.
Sien ik droom even weg van dit tafereel
Mooie Teunis bloem en een Blauwe lucht tegen de mooie duinen denk ik
Iets meer kleur en contrast en je hebt een super plaatje,voor mij is hij
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Misschien niet boeiend, maar mooie kleurtjes......indien je ze nog even oppept. Bij het bekijken van de histogram is er duidelijk nog wat aan te verbeteren hoor. Alleen al door het rechtse schuivertje tot tegen 'de berg' te schuiven krijgt ie reeds heel wat meer pit.
Groetjes
Misschien niet boeiend, maar mooie kleurtjes......indien je ze nog even oppept. Bij het bekijken van de histogram is er duidelijk nog wat aan te verbeteren hoor. Alleen al door het rechtse schuivertje tot tegen 'de berg' te schuiven krijgt ie reeds heel wat meer pit.
Groetjes
Moet opnieuw de mening van Djivan bijtreden, aanpassen van hitgram doet al wonderen met de foto
Renée
Comment